اسرار رویا و کابوس

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب اسرار رویا و کابوس: ما انسان ها حدودیک سوم ازعمرمان را می خوابیم؛ یعنی یک فرد 60ساله, حدود 20سال از زمان حیاتش را درخواب بوده است. پس این موضوع نیازبه توجه جدی دارد ونباید با آن سرسری برخوردکرد. خواب محلی است که برای تجلی آرزوها وترس ها؛ خواب ها شامل انواع مختلفی هستندکه حدود90% آنها را رویاهای ناخودآگاه تشکیل می دهند. ما در اینجا می آموزیم که چگونه رویاهای ناخودآگاه خودرا کنترل کنیم وبه کابوس هایمان پایان دهیم.

اکثرما حداقل یک بارتوانسته ایم رویای شفاف را تجربه کنیم!! اگرخوب فکرکنیدبه یادمی آورید!! حتما! رویایی را به یاد داریدکه در اواسط آن, ناگهان به خودگفته اید: «الآن دارم خواب می بینم»؛ و این فرصت را غنیمت شمرده وبه دنبال علایق خود درعلم رویا رفته اید!!


نام کتاب

نام کتاب: اسرار رویا و کابوس

نویسنده

نویسنده: فرشاد میرشکاری سرکره

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 78 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 4/10مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

 

بخشی از کتاب علم اسماءتاریخی:

در زمینه توحید وخداشناسی مسئله ای مهتر از اسماء وصفات نیست اساساً شناخت وراه انسان درتوحید ازطریق شناخت اسماء وصفات حق تعالی است. اهمیت بحث اسماء تابه آن اندازه است که برخی مطرح نشدن این بحث را مترادق با طاغوت زده بودن روزگار داسته اند:
«مسأله ای که در روزگارما اصلاًطرح نمی شود مسأله اسماست واین یعنی طاغوت زدگی»
شناخت اسماء وصفات خق ازخصوصیات انسان است. اگربرخی فلاسفه انسان را به حیوان ناطق تعبیرکرده اندمی توان گفت انسان حیوانی است که درکه اسماء وصفات دارد. به طورکلی میان مطرح بودن مسئله اسماء برای انسان وزبان دانستن او رابطه ای متقابل برقرار است.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب ارتباط با ارواح

کتاب ارتباط با ارواح

بخشی از ارتباط با ارواح: برای انسان بسیار جالب است که بتواند با عالمی غیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *