کتاب آشنایی با بیماری ایدز

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب آشنایی با بیماری ایدز: در سال 1981، پنج فرد مبتلا به ایندز در لس آنجلس شناسایی شدند و به دنبال آن در عرض یک ماه 26 مورد دیگر نیز در نیویورک و کالیفرنیا گزارش شدند. در بین سال‌های 1981 تا 1983 بالغ بر 2838 مورد ایدز از آمریکا و 21 کشور دیگر گزارش گردید، به گونه‌ای که سرعت افزایش بیماری تعجب پژوهشگران را به خود جلب کرد. در اواخر سال 1983، بطور متوسط هشت مورد ایدز در روز گزارش می‌شد و در سال 2003 این تعداد به 14000 مورد در روز رسید.

در حال حاضر در 208 کشور جهان، مبتلایان به ایدز وجود دارند و بیشترین تعداد به ترتیب مربوط به قاره‌های آفریقا، آسیا، آمریکا، اروپا می‌شود و کمترین موارد مربوط به استرالیا است و در آسیا منطقه مدیترانه شرقی دارای کمترین مبتلایان به ایدز است و آمارها نشان می‌دهد که این بیماری در کشورهایی که مردم دارای رفتارهای پرخطر بوده و از آموزش‌های کم برخوردارند و از طرفی دارای نگرش‌های منفی و غلط هستند در حال افزایش است.

نام کتاب

نام کتاب: آشنایی با بیماری ایدز

نویسنده

نویسنده: حمید میرزا آقایی

تعداد صفحات

تعداد صفحات: 25 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 2/06 مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب درمانهای خانگیی مفید در زردی:

یرقان یا زردی اصطلاحی است که برای توصیف رنگ مایل به زرد پوست و سفیدی چشم به‌کار می‌رود. مایعات بدن نیز ممکن است در این شرایط زرد باشد. رنگ پوست و سفیدی‌ چشم بسته به میزان بیلی‌روبین، متفاوت خواهد بود. بیلی‌روبین ماده‌ای است که در خون یافت می‌شود. سطح متوسط منجر به رنگ زرد می‌گردد. درحالی‌که سطح بسیار بالا، به صورت قهوه‌ای ظاهر می‌شود.

مطالعه‌ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب بهداشت خانواده

کتاب بهداشت خانواده

بخشی از کتاب بهداشت خانواده: خانواده اصلی‏‌ترین رکن جامعه بشری است و دوام و بقای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *