کتاب ایران باستان در آیینه مورخان ارمنی

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب ایران باستان در آیینه مورخان ارمنی: در تمام طول تاریخ ساسانیان ارمنستان با این امپراتوری دارای تاریخ مرتبط و مشترک بود. در آغاز ارمنستان خراجگزار ایران بود و پس از چندی ضمیمه خاک ایران شد امّا در تمام طول تاریح صحنه منازعات دو امپراتوری ایران و روم بود.

همزمان با کریسمس و آغاز سال‌نو مسیحی و در ریشه‌یابی تاریخی مسیحیت در جهان می‌توانیم به ریشه‌یابی ارتباط باستانی سرزمین خود با این آیین یکتاپرستی توجه نماییم و کنکاش نماییم در این موضوع که ایرانیان باستان تقریباٌ از آغاز رسمیت یافتن این آیین با آن آشنا و به واسطه موقعیت جغرافیایی اولین کشور مسیحی جهان (ارمنستان) با آن آیین همجوار بوده‌اند.

نام کتاب

نام کتاب: ایران باستان در آیینه مورخان ارمنی

نویسنده

نویسنده: ___ ___ ___ ___

تعداد صفحات

تعداد صفحات: 13صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 2/15 مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب در دفاع از انقلاب اکتبر:

کتابی که برگردان فارسی آن را مشاهده می کنید. اثری است مهم به قلم یکی از مؤثرترین مارکسیست های دوره بعد از جنگ جهانی دوم. هیچ کس به اندازه ارنست مندل درمقابله با انحرافات استالینیستی و سوسیال دموکراتیک جنبش سوسیالستی و درحراست از سنن انقلابی بلشویزم تلاش نکرده است. چه به جا که او یکی از آخرین آثار خودرا به دفاع از انقلاب اکتبر اختصاص داده بود. وقصد این مقدمه که شاید تا حودوی انتقادی تلقی شود به هیچ وجه این نیست که از اهمیت دستاوردهای این سوسیالیست انقلابی و یا ضرورت دفاع از انقلاب اکتبر بکاهد.

مطالعه‌ی این کتاب: دانلود

 

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب تاریخ سیاسی ایران باستان

کتاب تاریخ سیاسی ایران باستان

بخشی از کتاب تاریخ سیاسی ایران باستان: علم تاریخ عبارتست از شناخت سامانمند پدیده‌ها، مناسبات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *