کتاب تاریخ کامل جنگ جهانی دوم

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب تاریخ کامل جنگ جهانی دوم: جنگ‌ جهانی دوم یکی از بزرگ‌ترین و پرتلفات‌ترین جنگ‌ها در تاریخ جهان است. آلمان در 1 سپتامبر، 1939 به لهستان حمله کرد، این تاریخ متداول آغاز جنگ جهانی دوم در غرب است. منابع دیگر حمله ژاپن به چین را در 7 ژوئیه، 1937، آغاز جنگ می‌دانند، و همچنین حمله ژاپن به منچوری را در 1931 را نیز در این میان ذکر کرده‌اند.

این جنگ علاوه‌بر اروپا، در بخش‌های گسترده‌ای از قاره آسیا و آفریقا تأثیرات مخرب عمده‌ای برجای گذاشت و کشورهای اسلامی، از جلمه ایران درگیر خود کرد. علل اصلی جنگ جهانی دوم عبارت بود از اشتباهات عهدنامه ورسا که ظاهراً به جنگ جهانی اول پایان داد، همچنین پیامدهای بحران اقتصادی سال 1929 و از همه مهم‌تر رقابت سیاسی فاشیسم و دموکراسی‌های غربی و مارکسیسم.

نام کتاب

نام کتاب: تاریخ کامل جنگ جهانی دوم

نویسنده

نویسنده: دانش نامه جنگ جهانی دومتعداد صفحات

تعداد صفحات: 68 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 4/08مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب علم مقدس:

سری یوکتشوار گیری راهبی هندو و یوگی است که در 10 می سال 1855 در سرامپور هند دیده به جهان گشود. او که نام اصلی‌اش پریا نات کارار بود، بعد از آنکه به سنت رهبانیت درآمد، نام سری یوکتشوار گیری را برگزید. او استاد معنوی سوامی پاراماهانسا یوگاناندا وساتیاندا گیری از یوگی‌های معروف قرن بیستم می‌باشدکه سیستم کریا یوگا را دنبال می‌کردند. سری یوکتشوار از شاگردان لاهیری ماهاسایا بودکه در دوران معصار سبک کریا یوگا را به جهانیان معرفی‌کرد.

مطالعه‌ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب تاریخ سیاسی ایران باستان

کتاب تاریخ سیاسی ایران باستان

بخشی از کتاب تاریخ سیاسی ایران باستان: علم تاریخ عبارتست از شناخت سامانمند پدیده‌ها، مناسبات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *