فیلم سینمایی گرگ های وال استریت

امتیاز به این کتاب

نام فیلم: گرگ های وال استریت
بازیگران: لئوناردو دی کاپریو، ژان دوژاردن، کایل چندکلر، متیومک کانهی، جوناهیل، راب رینر، جان فاورو
نویسنده: ترنس وینتر
موسیقی: روبی روبرتسون
کارگردان: مارتین اسکورسیزی

درباره فیلم:
گرگ وال استریت، داستان یک دلال سهام نیویورکی با بازی دی کاپریو است که از همکاری در رسیدگی به پرونده کلان عدم شفاف سازی مالی اجتناب می‌کرد که فساد در وال استریت، سیستم بانکداری یکپارچه و نفوذ جنایتکاران هم جزء آن بود.

این فیلم تبدیل به پرفروش ترین فیلم اسکورسیزی در گیشه شد و توانست نقدهای خوبی را دریافت کند و هم اکنون در 250 فیلم برتر سایت imdb حضور دارد. این فیلم در مراسم‌های اسکار، گلدن گلوب و بفتا هیچ جایزه‌ایی جز گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول فیلم کمدی یا موزیکال برد اما در سایت imdb هیچ‌کدام از فیلم‌های برنده جوایز در این مراسمات جز 250 فیلم برتر نیستند به جز خود فیلم و فیلم 12 سال بردگی که البته مقام فیلم گرگ وال استرین از فیلم 12 سال بردگی بالاتر است.
فیلم سینمایی گرگ های وال استریت
داستان فیلم:
این فیلم داستان از صفر به قله رسیدن دلال سخت کوشی است که اواخر دهه ۸۰ وارد این بازار می‌شود و با این بدشانسی مواجه می‌شود که جواز خود را در روز دوشنبه سیاه، روز بزرگترین سقوط اقتصادی بعد از دهه ۲۰، به دست می‌آورد. او شغل خود را از دست می‌دهد اما مجدداً به عنوان تأمین کننده‌ای وارد بازار سهام کم ارزش می‌شود. در این گوشه تاریک بازار اقتصادی کلاهبرداری به وفور دیده می‌شود و بلفورت با موج همراه می‌شود تا به ثروت برسد. او موفق می‌شود برای خود.

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

فیلم سینمایی ویل هانتینگ خوب

فیلم سینمایی ویل هانتینگ خوب

نام فیلم: ویل هانتینگ خوب بازیگران: مت دیمون، رابین ویلیامز، بن افلاک، مینی درایور، جرج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *