فیلم سینمایی ویل هانتینگ خوب

امتیاز به این کتاب

نام فیلم: ویل هانتینگ خوب
بازیگران: مت دیمون، رابین ویلیامز، بن افلاک، مینی درایور، جرج پلیمپتن، کیسی افلک
نویسنده: بن افلک, مت دیمون
موسیقی: دنی الفمن
کارگردان: گاس ون سنت

درباره فیلم:
ویل هانتینگ خوب فیلمی درام ازکارگردان آمریکایی گاس ون سنت است که در سال ۱۹۹۷ ساخته شد. لورنس بندر تهیه ‌کننده و سو آرمسترانگ، جاناتان گوردون، باب وینشتین و هاروی وینشتین تهیه ‌کنندگان اجرایی فیلم ویل هانتینگ نابغه بوده‎اند. ژان یوس اسکافیر مدیر فیلمبرداری، ملیسا استوارت طراح تولید، جیمز مک‌ آتیر کارگردان هنری، یارو دیک طراح صحنه و بئاتریکس آرونا پاستور طراح لباس و کری باردن، بیلی هاپکینز و سوزان اسمیت انتخاب‌ کننده بازیگران و تعیین نقش‌های فیلم بوده‌اند.

از ویژگی‌های این فیلم بداهه ‌گویی‌هایی است که آزادانه به دیالوگ‎های فیلمنامه تزریق شده‎اند. همین گفتگوهای عامیانه ارزشی دوچندان به فیلم بخشیده‎اند و باعث شده تا نوع رابطه برادرانه ویل و دوستانش چاکی (بن افلک)، بیلی (کول هاوزر)، و مورگان (کیسی افلک) و همین طور دوستی ویل و اسکای‌لار دختر دانشجوی دانشگاه هاروارد بسیارجالب و تماشایی شود.فیلم سینمایی ویل هانتینگ خوب

داستان فیلم:
داستان فیلم درمورد ویل هانتینگ جوان ۲۰ ساله‌ای است که در دانشگاه ام‌ آی ‌تی سرایدار است و نبوغی ذاتی در زمینه ریاضیات دارد اما استعداد خود را باور ندارد و هیچ سعیی نیز در این که دیگران از این استعداد او آگاه باشند ندارد.

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

فیلم سینمایی غیرممکن

فیلم سینمایی غیرممکن

نام فیلم: غیرممکن بازیگران: نائومی واتس، ایوان مک گرگور، مارتا اتورا، تام هالند نویسنده: سرخیو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *