اسلام به ذات خود ندارد عیبی

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب اسلام به ذات خود ندارد عیبی: هزار وچهارصدسال اندی قبل, زمانی که دنیا درگرداب های ضلالت وگمراهی و در امواج متلاطم کفر وشرک فرورفته بود و دین پاکی را که انبیاء زنده نموده بودند, در اثر تندبادهای مهیب وطوفان های گمراه کننده ناپدید شده بود و انسان ها در لجنزارگناه ومعصیت و در باتلاق کفر وشرک فروته بودند. تاریکی وضلالت از شرق تا غرب و ازشمال تاجنوب دنیارا فراگرفته بودکه ناگهان نور وحدانیت ورسالت بین کوه های مکّه سربه فلک کشیده با شفافیت کامل طلوع نمود وشب تاریک را به صبح روشن تبدیل نمود. بت ها و اهریمن ها را ازبین برده عالم جدیدی را برافراشت.

همچنین نداهای قوم گرایی وشیطانی را دور انداخته و به جایش الفت, محبت, مودت, بذر اخوت وبرادری را درمیان قلب ها کاشت و بانظام عالی ومتقدر خود, راه موفقیت را براساس تقوا ترسیم نمود وتفاوت رنگ, لباس و… را زیر سؤال برد. بالآخره درطی بیست وسه سال دنیا را با این کاربردهای مهم ومفیدش ازلبه ی پرتگاه جهنم نجات داده به باغ پرثمر ایمان تبدیل نمود.


نام کتاب

نام کتاب: اسلام به ذات خود ندارد عیبی

نویسنده

نویسنده: خلیل الرحمن خباب

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 82 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 13/5مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب انسان پس از مرگ:

امیرالمومنین می فرمایند: زمانی که میت را داخل قبر می کنند خداوند دوملک به سراغ او می فرستند. (اسم آنها منکر ونیکر است) اول چیزی که از آن سؤال می کنند از پروردگارش است, سپس از پیامبر و بعد از آن امام و ولی او سؤال خواهند نمود.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب مذهب طالبان

کتاب مذهب طالبان

کتاب مذهب طالبان: نزدیک به دو دهه پیش حوزه جنوب غربی افغانستان شاهد پیدایش گروهی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *