حمام معروف شیخ بهائی

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب حمام معروف شیخ بهائی: «بهاءالدین عاملی» که نامش محمّدبن عزالدین حسین بن عبدالصمد جیعی عاملی حارئی همدانی معروف به شیخ بهائی است در غروب روز پنجشنبه هفدهم ذی احجه سال 953هجری قمری درشهر بعلبک لبنان متولدشد و بعدها ستاره تابناک آسمان علوم و ریاضی ونجوم و ادبیات وفقه ومهندسی گردید. نبوغ خارق العاده این مرد بجائی رسیدکه مسائل ومطالب وکارهای او از زمان وعصرخودش بیش ازحدمتعارف جلو بود.

اجداد بهاءالدین از اهالی جیاع درناحیه ای بین شام و سوریه میزیستندکه اصل و نسب آنها همدانی بوده و از شیعیان متعصب و به مولای متقیان و ال علی(ع) دلبستگی باطنی داشتند. چون در انزمان حاکم عثمانی شهر بعلبک با شیعیان خوشرفتاری نمیکرد و به عناوین مختلف به آنها سختگیری مینمود, ناچار شیعیان منطقه جبل عامل باتفاق تصمیم به مهاجرت گرفتند و به نقاط مختلف اطراف مسافرت کردند.


نام کتاب

نام کتاب: حمام معروف شیخ بهائی

نویسنده

نویسنده: سیّدجلال صیادمیری

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 4 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 593کیلوبایت
لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب سنگهای شفابخش:

سنگها و اثراتی که بربدن مادارند ازقرون گذشته درکشورهای مختلف ونزدمردم آن موردتوجه بوده است. انسان ازهمان زمانها پیوسته بیماری ها ومشکلاتی را داشته است با استفاده از طبیعت و امکانات موجود در اطرافش به درمان می نشسته است. اکنون پس از سالها این اثرات شفابخشی سنگها دوباره مورد توجه انسان متمدن قرارگرفته است به طوری که باوجود پیشرفتهای زیادی که در زمینه های گوناگون بشربه آن نائل آمده است. اکنون وی پی برده که غفلت ازطبیعت او را از بسیاری ازموهبت های الهی را گذارده است.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب ارتباط با ارواح

کتاب ارتباط با ارواح

بخشی از ارتباط با ارواح: برای انسان بسیار جالب است که بتواند با عالمی غیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *