سرزمین های دور

امتیاز به این کتاب

در تاریخ معنوی بشر دوران هایی وجود دارند که او با بحران هایی مانند به بحران های جهان امروز دست به گریبان می شود, که هم مخرب روح او هستند وهم هوشیاری اش.
نگرانی عمیقی که من برای نوع بشر وفرد بشر دارم, موجب شد تا این کتاب, سرزمین های دور, فراهم آید. من سعی کرده ام جانگدازتین وماورائی ترین اسراری را که بشر می تواند بدان دست یابد, در اینجا مطرح کنم. محتوای این کتاب می باید بسیاری از مشکلات وماسئلی را که بشر امروزه برای رسیدن به اوج معنوی ومادی خویش با آنها روبروست برطرف کند.
ربازارتارز, استاد معظّم اِک, از نواحی شرقی تبت, دراین کتاب چهره محرک است. او مجموعه ای کامل از گفته هایی درباره کل اِکنکار, دانش باستانی سفر روح, با من درمیان می گذارد. در این آموزش نامه ها, او به مراتب ما فوق حواس فیزیکی ما نیز می پردازد. نام سرزمین های دور از همین جا اتخاذ شده وبه معنای آن جهانی است که عموماً برای بشر وتجهیزات بیرونی اش نامرئی می باشند. رودیارد کیپ لینگ داستان کوتاهی به همین عنوان درباره مردی که در هنگام کودکی لحظه ای جهان ماورای حواس فیزیکی اش را می بیند وهمین واقعه مجدداً در هنگام مرگ در جبهه بعنوان یک سرباز تکرار می گردد, نوشت.


نام کتاب: سرزمین های دور

نویسنده: ___ ___ ___ ___
تعداد صفحات: 17 صفحه

نوع فایل: pdf

حجم فایل: 2/09مگابایت

لینک دانلود: دانلود

منبع: www.caffeinebookly.com

 

 


 

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب ارتباط با ارواح

کتاب ارتباط با ارواح

بخشی از ارتباط با ارواح: برای انسان بسیار جالب است که بتواند با عالمی غیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *