سه دقیقه در قیامت

امتیاز به این کتاب

بخشی از سه دقیقه در قیامت: یکی از بزرگ ترین رازها وناشناخته ترین پدیده ها, مرگ است. مرگ واقعیتی است غیرقابل انکار و آدمی از اوّلین روزهای حیات فکری خویش, به تأمل درماهیت مرگ پرداخته و این کاوش همچنان ادامه دارد. ادیان, به طرق مختلف سعی کرده اندکه این پدیده را برای انسان ها روشن ترسازند, امّا برای دانشمندان, هنوزمرگ عرصه ای اسرار آمیز است.

ولی برای برخی انسان ها اتفاقاتی رخ می دهدکه اصطلاحاً به آن اتفاق, تجربه نزدیک به مرگ می گویند. یعنی خرج روح ازکالبدمادی وگشت وگذار درعالم معنی!! آنچه در این تجربه ها روی می دهد, سست شدن ارتباط روح و بدن مادی است که در پی ضعف این رابطه, روح, آزادی می یابد و به مشاهداتی نائل می شودکه پیش از آن برایش میسرنبوده!!


نام کتاب

نام کتاب: سه دقیقه در قیامت

نویسنده

نویسنده: گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 122 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 14/6مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.nashrhadi.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب وصیت نامه امام علی(ع):

علی بن ابی‌ طالب مشهور به امام علی(ع), امام اول همه مذاهب شیعه, صحابی, راوی, کاتب وحی و چهارمین خلیفه ازخلفای راشدین نزد اهل سنت. وی پسرعمو و داماد پیامبر اکرم(ص), همسرحضرت فاطمه(س), پدر وجد ۱۱ امام شیعه است. به گفته مورخین شیعه و بسیاری ازعلمای اهل سنت, درکعبه زاده شد. اونخستین کسی بودکه به پیامبر(ص) ایمان آورد و ازنظرشیعه, به فرمان خدا وتصریح پیامبر(ص), جانشین بلافصل رسول خدا(ص) است. آیاتی از قرآن کریم برعصمت وی دلالت دارد.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب مذهب طالبان

کتاب مذهب طالبان

کتاب مذهب طالبان: نزدیک به دو دهه پیش حوزه جنوب غربی افغانستان شاهد پیدایش گروهی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *