کتاب آداب نکاح

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب آداب نکاح: ازدواج در اسلام عملی مستحب ودر برخی موارد واجب شمرده می‌ شود. طبق قوانین اسلامی ازدواج تنها با پیشنهاد مرد وتأیید توسط زن (یا برعکس) صحیح است. اهل سنت حضور دوشاهد را هم لازم می‌ دانند ولی شیعیان حضورشاهد را لازم نمی‌ دانند. البته می‌ توان به شخص دیگری که لازم هم نیست که نماینده دینی باشد, وکالت داد تا آن‌ ها را به عقد یکدیگر درآورد. چندزنی تا حداکثر ۴ همسربرای مردان جایز است ولی چندشوهری جایز نیست. در صورت طلاق یا مرگ شوهر, زن برای ازدواج مجدد بایدمدتی را صبرکند که به عده معروف است ودر این دوران همچنان برخی آثار رابطه زوجیت بین او وهمسرسابقش برقرار است. درهنگام ازدواج مرد بایدمالی را به تملک زن درآوردکه به مهریه معروف است. مقدار مهریه بسته به توافق زن و مرد است.


نام کتاب

نام کتاب: آداب نکاح

نویسنده

نویسنده: ___ ___ ___ ___تعداد صفحات

تعداد صفحات: 12 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 1/04مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.wikiworldwarii.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب از ستایش تا پرستش:

آیا مسیح انسانی است که خداوند وی را به پیامبری فرستاد یا خداوندی است که درجسم انسان فرودآمد؟!؟! درمیان پیروان مسیح کم کم این زمزه ها تبدیل به گفتگوشد, گفتگوها به بحث وجنجال کشید وکاربه درگیری ودشنام رسد!!

بنابر آن شدکه شماری ازکشیشان هردوگروه؛ موافقان ومخالفان خدایی مسیح, نزدقیصرتازه مسیحی شده روم, کُنستانتین, گردآیند و ادله خودرا بیاورندتا گروه پیروزمشخص شود!! شهر نیقیّه شاهد این اتفاق مهم دینی تاریخی بود!!

مطالعه ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب مذهب طالبان

کتاب مذهب طالبان

کتاب مذهب طالبان: نزدیک به دو دهه پیش حوزه جنوب غربی افغانستان شاهد پیدایش گروهی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *