آرامش با جادوی سنگ

5/5 - (1 امتیاز)

بخشی از کتاب آرامش با جادوی سنگ: اگرهنرمندهستید «زمرد: می تواند در افزایش ادراکت شهودی شما مؤثرباشد ونبوف هنریتان را افزایش دهد. اگرخلبان یا مهماندار هواپیما هستید و یا به هرعلتی مدام درسفرهای هوایی هستید «فیروزه» که به سنگ حامی هم معروف است می تواند به شما احساس امنیتی بیشتر ازشرکت های بیمه معتبر اعطاکند. وحتی اگر به هرجور اعتیاد مبتلاشده اید, سنگ «اونیکس» بیش ازسایر درمان های ضد اعتیاد به یاریتان می آید. باورکنید سنگ درمانی برای هرمشکلی چاره ای دارد. تا آنجا که این باور وجود دارد به گردن آویختن یاقوت قرمز, پیوندهای زناشویی را محکمترمی کند.

علم گمشده نامی است که سنگ درمانگران وگوهرشناسان برعلم ریشه شناسی, طبقه بندی وخواص درمانی سنگ ها گذاشته اند. سنگ درمانی که مدتی است در اروپا, آمریکا وخاورمیانه دوباره متداول شده است ریشه ای شش هزارساله دارد. منابع مکتوب زیادی ازسابقه آن در دست نیست چرا که عالمان اصلی این علم که کاهنان مصری ودانشمندان هندی وچینی بوده اند ازترس آنکه مبادا نسخه های جادویی این روش درمانی به دست اغیاربیفتد وحق انحصاری آنها از بین برود, منابع مکتوب را ازمیان برده اند وکشف رازهای این علم را به عهده بشر امروزی نهاده اند.


نام کتاب

نام کتاب: آرامش با جادوی سنگ

نویسنده

نویسنده: ___ ___ ___ ___

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 3 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 489کیلوبایت
لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب شکست جن:

کتابی که می خوانید تجربیات یک انسان نه چندان معمولی واقعی است که با اینکه خودش هم باورش نمی شود گیرجن ها افتاده, نوشته است بله من با جن ها ارتباط دارم همین الان هم که اینهارا می نویسم جن ها کنارمن حضوردارند وتک تک جملاتی که می نویسم می بینند.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب ارتباط با ارواح

کتاب ارتباط با ارواح

بخشی از ارتباط با ارواح: برای انسان بسیار جالب است که بتواند با عالمی غیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *