کتاب امنیت در اینترنت

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب امنیت در اینترنت: امنیت اینترنت یکی از شاخه‌های امنیت کامپیوتر است که به طور ویژه به اینترنت می‌‌پردازد که غالباً با مسئله امنیت مرورگر در ارتباط است. همچنین مسئله امنیت شبکه در یک سطح عمومی‌تر وجود دارند. عملکردهای آن بر مبنای یافتن راهکارها و الگوریتم ‌هایی است که بر ضد حملات اینترنتی است.

با توجه به تعداد زیادی از افرادی که به صورت غیر مجاز در اینترنت به کانال گوش می‌دهند، اینترنت کانالی ناامن برای تبادل داده‌ها محسوب می‌شود، یکی از نمونه‌های آن فیشینگ است. تاکنون الگوریتم‌ها و توابع مختلفی برای انتقال امن داده‌ها استفاده شده‌ است. مجموعه پروتکل امنیت به کمک توابع و پروتکل‌های رمزنویسی که تا به حال برای ارتباطات امن در اینترنت نوشته شده‌اند، می‌تواند امن شود. از جمله این قوانین لایه سوکت‌های امن و امنیت لایه انتقال برای ترافیک برروی وب و محرمانگی نسبتاً خوب برای ایمیل و آی پی سک برای امنیت لایه‌های شبکه است.

نام کتاب

نام کتاب: امنیت در اینترنت

نویسنده

نویسنده: ___ ___ ___ ___

تعداد صفحات

تعداد صفحات: 4صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 882کیلوبایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

 

بخشی از کتاب آموزش HTML با زبان ساده:

HTML یا زبان نشانه‌گذاری فوق متن یک زبان برنامه نویسی نیست بلکه این زبان یک زبان برای نشانه گذاری عناصر یک صفحه وب است به‌طوری که یک مرورگر مانند Internet Explorer بتواند آن صفحه وب را به عناصر قابل رویت ترجمه کند و روی صفحه نمایشگر شما نشان بدهد.

مطالعه‌ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب آنچه یک متخصص SEO باید بداند از زبان پارتنر رسمی گوگل

کتاب آنچه یک متخصص SEO باید بداند از زبان پارتنر رسمی گوگل

بخشی از کتاب آنچه یک متخصص SEO باید بداند از زبان پارتنر رسمی گوگل: سئو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *