امنیت در windoes10

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب امنیت در windoes10: ویندوز 10 مثل ویندوز 7 شما را برای نصب یک ضدویروس به دردسر نمی‌اندازد. از ویندوز 8 به بعد، ویندوز یک ضدویروس داخلی با نام Windows Defender درون خود دارد. اما آیا این بهترین راهکار برای حفاظت از کامپیوتر است؟؟ به اندازه کافی خوب عمل می‌کند؟؟ Windows Defender آخرین نسخه Microsoft Security Essentials، یک برنام ضدویروس از شرکت مایکروسافت است که برای برای ویندوز 7 عرضه شد. حالا این برنامه درون ویندوز جاسازی شده و سطح پایه حفاظت ضدویروسی را برای کامپیوترهای ویندوز 10 حاصل می‌کند.


نام کتاب

نام کتاب: امنیت در windoes10

نویسنده

نویسنده: shabakeh-mag

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 58 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 5/67مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: شبکه

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب آموزش ساخت شبکه اجتماعی:

شبکه اجتماعی ساختاری اجتماعی است که ازگره ‌هایی (عموماً فردی یا سازمانی) تشکیل شده ‌است که توسط یک یا چندنوع خاص از وابستگی مانند ایده ‌ها وتبادلات مالی, دوستان, خویشاوندان, لینک‌ های وب, وسرایت بیماری ‌ها (اپیدمولوژی) به هم وصل هستند.

تحلیل شبکه ‌های اجتماعی روابط اجتماعی را با اصطلاحات رأس و یال می ‌نگرد. به بیان دیگر, درساده ‌ترین شکل, یک شبکه اجتماعی نگاشتی ازتمام یال ‌های مربوط, میان رأس ‌های موردمطالعه ‌است. رأس‌ ها بازیگران فردی درون شبکه ‌ها و یال ‌ها روابط میان این بازیگران هستند. انواع زیادی از یال ‌ها می ‌تواندمیان رأس‌ ها وجود داشته باشد.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب آنچه یک متخصص SEO باید بداند از زبان پارتنر رسمی گوگل

کتاب آنچه یک متخصص SEO باید بداند از زبان پارتنر رسمی گوگل

بخشی از کتاب آنچه یک متخصص SEO باید بداند از زبان پارتنر رسمی گوگل: سئو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *