کتاب تکنیک های کریا یوگا

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب تکنیک های کریا یوگا: در زمینه کریا یوگا در هند دو سنت مطرح قابل تشخیص اند. سنت اول مربوط به خط سیر کریا یوگای سری سوامی پاراماهانسا یوگانانداجی، راهب هندو می‌باشد، او که کریا یوگا را در غرب گستراند. او کریا گویا را در خط سیری از ماها آو تارباباجی، سری لاهیری ماهاسایا و استادش سوامی سری یوکتشوار گیری آموخت و مأموریت خود را در معرفی کریا یوگا در غرب قرار داد. و انجمن خودشناسی را در آمریکا پایه‌گذاری کرد.

سنت دیگری که در حوزه کریا یوگا قابل تشخیص است، مربوط به سنت سری سوامی ساتیاناندا ساراسواتی است. سری ساتیاناندا از شگردان سری سوامی ساراسواتی است. و در سال 1956 سری سوامی شیواناندا ساراسواتی به او کریا یوگا را آموخت و به او مأموریت و وظیفه گسترش یوگا را دارد. این سنت را نیز می‌توان بنا به گفته سری سوامی ساتیاناندا و ماها آواتار باباجی نسبت داد. که این امر از طریق سوامی شیواناندا و جمعی از شاگردانش صورت گرفت.

نام کتاب

نام کتاب: تکنیک های کریا یوگا

نویسنده

نویسنده: مجتبی ولی بگی، منوچهر البرزی

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 206 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 12/1 مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب ورزش های آپارتمانی:

اکنون فرصتی برای تغییری بزرگ و سریع در تناسب اندامتان فرا رسیده است در عرض چندهفته تغییراتی شگرف در تناسب اندامتان ملاحظه خواهید نمود. نوع ساختار بدنی هرشخص با دیگران متفاوت است. اگر شما بلندقد یا کوتاه قد و یا دارای استخوانبندی ریز و درشت هستید.

مطالعه‌ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب عضلات بدن انسان

کتاب عضلات بدن انسان

بخشی از کتاب عضلات بدن انسان: کل ساختار بدن انسان شامل سر، گردن، تنه (سینه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *