تیم سازی هوشمندانه

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب تیم سازی هوشمندانه: فلسفه تدریس من ومبنای هر آنچه درکتاب, درباره آن صحبت می شود, “بیزنس هوشمندانه” است. در این روکرد, مفاهیم را تاحدامکان به زبان ساده تر, بیان می کنیم و با نگاه از زوایای گوناگون, آن را قابل فهم ترمی کنیم تا به ایجاد ذهنیت هوشمندانه درباره موضوع, به شما کمک کند.

مفاهیم را به شما یادمی دهیم تا درک متون پیش رو, برایتان راحت ترباشد, سپس, با مطالعه بیشترمی توانید به آن ها, تسلط پیداکنید و بانگاه جدید, همزمان با کنارهم گذاشتن مفاهیم, به درک درستی از روش های کاربردی برسید و با استفاده از آن ها در بیزنستان, موفق شوید. این کتاب, یکی ازسری کتاب های “بیزنس هوشمندانه” است که درباره ایجاد تیم و روش هوشمندانه ایجاد آن, صحبت می شود.


نام کتاب

نام کتاب: تیم سازی هوشمندانه

نویسنده

نویسنده: مَستر استیو

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 47 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 5/3مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.mastersteve.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب لنگرهایتان را بیندازید:

اگرهمین الان ازشما بخواهندکه ازجای خودبلند شده وچند دقیقه ای درموردخودتان صحبت کنیدچه می کنید؟؟ آیا به اصطلاح هول می شوید, دستانتان عرق می کنند وشروع می کنند به لرزیدن, لب هایتان خشک می شوند وبه تته پته می افتید وهیچ چیزیادتان نمی آید و با «اوم »گفتن جمله تان را جمع وجورمی کنید؟؟ اگرمدیریک شرکت یا اداره هستیدچقدر درجمع کارمندان خودصحبت می کنید؟؟ یا برعکس اگرکارمند اداره هستید تا الان چقدر برای همکاران و رییس خود درجلسات صحبت کرده اید به گونه ای که رییس خود را متقاعدکنیدکه لایق جایگاه بهتری هستید؟؟

مطالعه ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار

کتاب جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار

بخشی از کتاب جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار: موفقیت حالت یا شرایط برآورده شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *