حیات در بحران

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب حیات در بحران: بحران می تواند باعث این شودکه جامعه به صورتی که ما به آن عادت داریم کارنکند. تغییر آب وهوا ممکن است باعث شودکه سیل و آتش سوزی درجنگل ها عادی ترشود. رویدادهای جهان پیرامونی ممکن است باعث کمبودبرخی انواع خواربارشود. اختلالات درسیستم های آی تی ممکن است بر تأمین نیرو تأثیرگذارشود. پس از زمانی کوتاه ممکن است زندگی روزمره مشکل شود:

غذا وکالاهای دیگرممکن است درمغازه ها تمام شود, پختن ونگهداری غذا دشوارمی شود, درشیرها وتوالت آب موجودنیست, کارت های اعتباری وپرداخت کارنمی کند, ترافیک جمعی ودیگر انواع ترابری متوقف شده است, دسترسی به مواد دارویی و وسایل پزشکی دشوار است, گرما از بین می رود, سوخت گیری امکان ندارد.


نام کتاب

نام کتاب: حیات در بحران

نویسنده

نویسنده: اتحادنور

تعداد صفحاتتعداد صفحات:
بخش اول: 106 صفحه
بخش اول: 107 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل:
بخش اول: 11/1 مگابایت
بخش دوم: 11/6 مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود:
بخش اول: دانلود
بخش دوم: دانلود

منبع

منبع: www.etehadenoor.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب آشپزی اتیسم:

درنظام سلامت وبهداشت, شناسایی و اصلاح عامل بیماری زا و یکی از اساسی ترین اقداماتی است که برای بهبود سلامت یک فرد انجام می شود, حذف غذاهای مضر است. این کتاب هدف تهیه دستورالعمل های طبخ غذاهای بودن گلوتن وفافد کازئین نگارش شده است. این غذاها برای کودکان دارای اوتیسم, کودکان دارای نقص توجه وبیش فعالی (ADHD) وکودکان دارای نقص (ADD) مناسب است. در این کتاب تلاش شده است تا با اصلاح رژیم غذایی, رفتارها, توجه, تمرکز و وضعیت گوارشی این کودکان اصلاح شود.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

 

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب حشره خواری

کتاب حشره خواری

بخش از کتاب حشره خواری: Entomophagy یعنی استفاده از حشرات به عنوان غذا توسط انسان. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *