ساتوشی ناکاموتو کیست؟؟

امتیاز به این کتاب

بخشی  از کتاب ساتوشی ناکاموتو کیست؟؟: ساتوشی ناکاموتو به عنوان اولین سازنده رمز ارزی به نام بیت کوین، شخصی بود که در اوایل انتشار بیت کوین به صورت الکترونیکی درگیر موضوع راه اندازی این رمز ارز بود و در توسعه اولین نسخه این نرم افزار کار می‌کرد. در آگوست 2008، نام دامنه bitcoin.org بی سر و صدا به صورت آنلاین ثبت شد دو ماه بعد، مقاله‌ای تحت عنوان “بیت کوین: یک سیستم نقدی الکترونیکی همتا به همتا” به لیست ایمیل‌های رمزنگاری ارسال شد. این مقاله نخسین اثر از شخصیت اسرار آمیز، ساتوشی ناکاموتو در وب است که نام ساتوشی ناکاموتو را به طور دائمی به ارزهای دیجیتال پیوند می‌دهد.

نخستین بیت کوین در تاریخ سوم ژانویه سال 2009 استخراج شد ولی نمی‌توان هویت واقعی خالق پشت آن را پیدا کرد. ساتوشی تا سال 2010 جهت ویرایش و ارتقاء سیستم اولیه پروتکل بیت کوین، به سختی کار می‌کرد. پس از دو سال همکاری در این پروژه، ساتوشی ناکاموتو مشارکت با پروژه بیت کوین را کنار گذاشت و در دسامبر سال 2010 همه مسئولیت ادامه کار را به گوین اندرسون سپرد.


نام کتاب

نام کتاب: ساتوشی ناکاموتو کیست؟؟

نویسنده

نویسنده: امید فدوی

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 22 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 2/46مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

 

بخشی از کتاب خودآموز طراحی و ساخت پوسته وردپرس:

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ ها و وبلاگ‌ ها می‌ باشد. وردپرس در ابتدا تنها یک سیستم رایگان وبلاگ نویسی بودکه امکانات خوبی را در اختیار وبلاگ نویسان قرارمی‌ داد وسپس به صورت یک CMS یا نرم‌ افزار متن بازبرای مدیریت محتوای سایت‌ ها معرفی شد.
وردپرس با زبان برنامه‌ نویسی پی اچ پی نوشته شده وتوسط مای‌ اس‌ کیوال پشتیبانی می‌ شود. همچنین نسخه‌ ای برای پست‌ گرس‌ کیوال نیزموجودمی‌ باشد این سیستم کاملاً رایگان ومتن باز است.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب آنچه یک متخصص SEO باید بداند از زبان پارتنر رسمی گوگل

کتاب آنچه یک متخصص SEO باید بداند از زبان پارتنر رسمی گوگل

بخشی از کتاب آنچه یک متخصص SEO باید بداند از زبان پارتنر رسمی گوگل: سئو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *