کتاب سفر با دوچرخه

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب سفر با دوچرخه: برای راهنمایی در خصوص سفر با دوچرخه، این کتاب را مطالعه کنید. در این کتاب شما می‌توانید اطلاعاتی در خصوص تورهای بین‌المللی، مسیرها و طراحی مسیر، وسایلی که باید برای تعمیر دوچرخه همراه داشته باشید و روش‎هایی که می‎توانید با آن، عمر تجهیزات سفر و کمپینگ خود را افزایش دهید بیایید. در خصوص تجربیات کسانی خواهید خواند که با دوچرخه دنیا را گشته‏‎اند و تجربیات ارزشمند آنها با شما به اشتراک گذاشته خواهدشد.

به جرأت می‎توان گفت برای سفر کردن به دیدن دنیا راهی بهتر از دوچرخه نمی‎توان یافت. با دوچرخ در زیر پاهایتان دنیا با سرعت مناسبی در جریان خواهد بود. به اندازه کافی سریع که بتوانید به هرجا که می‎خواهید بروید و به اندازه کافی آرام که بتوانید از زیبایی‌های مسیر لذت ببرید.

نام کتاب

نام کتاب: سفر با دوچرخه

نویسنده

نویسنده: آیدین غفارنژادمهربانی

تعداد صفحات

تعداد صفحات: 137صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 8/21مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب تای چی چوان:

تای چی یا تای چی چوان نوعی ورزش رزمی چینی است که برای بهبود سلامتی، افزایش طول عمر و آرامش روحی انجام می‌شود. این ورزش در رده ورزشهای رزمی ملایم قرار دارد و باعث می‌شود تا عضلات بدن با انجام تمرینات نرم و ساده، انعطاف پذیر وقوی شوند. درست برعکس ورزشهای رزمی سخت که با فشار و شدت تمرین عضلات را تقویت می‌کنند.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب عضلات بدن انسان

کتاب عضلات بدن انسان

بخشی از کتاب عضلات بدن انسان: کل ساختار بدن انسان شامل سر، گردن، تنه (سینه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *