کتاب سی شارپ در متن باز

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب سی شارپ در متن باز: زبان #c در ابتدا به نام COOL مخفف C Object Oriented Language شناخته شده که علاوه‌‌بر ساده تر کردن زبان سی، امکانات شی‌گرایی را به زبان آن اضافه کرده‌بود تا برنامه‌نویسان بتوانند لایه‌های مختلفی از کدها را با اسامی مختلف در برنامه‌ها بنویسند و فهم کدها را با طبقه‌بندی آنها آسان‌تر کرده و ساختارهای امنیتی اصولی‌تری داشته‌باشند. در واقع این زبان سال 2000 میلادی از دل کتابخانه‌های کدی به نام Net framework. (با تلفظ دات نت فریم ورک) بیرون آمده است. بیشتر کدهای این کتابخانه‌ی کد نیز با زبان ++C (سی پلاس پلاس) نوشته شده‌اند.

فریمورک در واقع کتابخانه‌ای پیشرفته از کدهای یک زبان است که دیگر بی‌نیاز از خود زبان می‌توان آن را به کاربرد و البته مثل کتابخانه‌های ساده امکان همراهی با هرکتابخانه‌ی مجزایی هم در آن دیگر نیست و خودش را میتوان یک زبان مستقل دانست.

نام کتاب

نام کتاب: سی شارپ در متن باز

نویسنده

نویسنده: پدرام رحیمی

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 70 صفحه
نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 6/41مگابایت
لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود
منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب کلیدهای تقلب در وردپرس:

کلیدهای میانبر معمولاً شامل استفاده همزمان از دو یا سه کلید هستند تا درصد خطا را کاهش دهند اما وردپرس پا را از این هم فراتر گذاشته و در شرایط خاص حتی یک کلید هم به عنوان کلید میانبر کار می‌کند به همین دلیل از وردپرس ۲/۷ به بالا در کنار آمدن کلیدهای میانبر دکمه فعال سازی این کلیدها هم به پروفایل کاربری وردپرس اضافه شد تا هر کاربر وردپرس به دلخواه آن را فعال و از آنها استفاده کند و کاربران عادی وردپرس دچار سردرگمی و اشتباه نشوند .

مطالعه‎ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب آنچه یک متخصص SEO باید بداند از زبان پارتنر رسمی گوگل

کتاب آنچه یک متخصص SEO باید بداند از زبان پارتنر رسمی گوگل

بخشی از کتاب آنچه یک متخصص SEO باید بداند از زبان پارتنر رسمی گوگل: سئو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *