کتاب صوتی برادرخوانده

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب صوتی برادرخوانده: شرکت جاده‌ سازی «باترفیلد» درحین ساختن جاده‌ ای برای ارتش, تصمیم می ‌گیرد برای نخستین ‌بارکاروانی باهشت واگن ازمِسیلا به طرف تاکسون به راه بیندازد. طبق برنامه قرار است آنها به کمک این گاری ‌ها که درطول مسیرپخش شده‌ اند, مشغول ساختن ایستگاه‌ های تدارکاتی بشوند. «استی جون» و «بوکلی», سرپرستان این کاروان, دو گاری را ازکاروان جدا می‌ کنند وبه راه خود ادامه می ‌دهند. مسیر مِسیلا وتاکسون ازمیان سرزمین ‌های «سرخ‌ پوستان آپاچی» عبورمی ‌کند. سرخ ‌پوستان, پیاپی به هرسفیدپوستی که به آن منطقه پا می ‌گذارد, حمله می‌ کنند؛ به جز «کوچیز» رهبرقبیله «چیریکاهو».

بعد ازحرکت از ایستگاه اول, استی جون وبوکلی تصمیم می‌ گیرند استراحت کنند. در این حال گاری آنها ازبقیه گاری ‌ها جدا شده و آنها با صدای شکستن مال ‌بندگاری, ازخواب بیدار ومشغول تعمیرگاری می ‌شوند. ناگهان تعدادی سرخ‌ پوست به آنها حمله می ‌کنند ویکی ازپنج نفرکشته می ‌شود.


نام کتابنام کتاب: برادرخوانده


نویسنده

نویسنده: الیوت آرنولد


مترجم

مترجم: غلامحسن قراگوزلو


گوینده

گوینده: ___ ___ ___ ___


لینک دانلود

لینک دانلود:
بخش اول: دانلود
بخش دوم: دانلود


فرمت فایل

فرمت فایل: MP3


مدت زمان پخش

مدت زمان پخش: این کتاب دارای دو بخش می باشد


حجم فایل

حجم فایل:

بخش اول: 91/01مگابایت
بخش دوم: 95/06مگابایت


منبع

منبع: ایران صدا

اینستاگرام کافئین بوکلی

کانال تلگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب صوتی کاه:

مدرسه حیاط بزرگی داشت از دو اتاق آن یکی را کلاس کرده بودم و اتاق دیگر را خودم مینشستم. انبارکاه بزرگی درطرف راست حیاط وآشپزخانه متروکی درکنار انبار بود, انبارپر از کاه مال داوود خان صاحب مدرسه بود. شبها تنها بودم غلام رضا مستخدم روزمزدمدرسه تادیرگاه پیشم میماند, زن ویک پسرسه ساله داشت. باروزی سه تومان اجالتاً مستخدم مدرسه شده بودبه امید این که روزی استخدام شود روزها حیاط و ایوان وکلاس را جارومیزد ازچاه آب میکشید ومنبع را پرمیکرد.

گوش سپردن به این کتاب: دانلود

 

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب صوتی وزارت ترس

کتاب صوتی وزارت ترس

بخشی از کتاب صوتی وزارت ترس: وزارت ترس» رمانی مشهور از «گراهام گرین»، نویسنده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *