علم السماء

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب علم السماء: در زمینه توحید وخداشناسی مسئله مهمتر از اسماء وصفات نیست اساساً شناخت و راه انسان درتوحید ازطریق شناخت اسماء وصفات حق تعالی است. اهمیت بحث اسماء تا به آن به اندازه است که برخی مطرح نشدن این بحث را مترادف با طاغوت زده بودن روزگار دانسته اند:

«مساله ای که در روزگارما اصلاً طرح نمی شود مساله اسماست و این یعنی طاغوت زدگی» شناخت اسماء وصفات حق ازخصوصیات انسان است. اگربرخی فلاسفه انسان را به حیوان ناطق تعبیرکرده اند می توان گفت انسان حیوانی است که درک اسماء وصفات دارد. به طورکلی میان مطرح بودن مسئله اسماء برای انسان و زبان دانستن او رابطه ای متقابل برقرار است.


نام کتاب

نام کتاب: علم السماء

نویسنده

نویسنده: ___ ___ ___ ___

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 8 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 1/24مگابایت
لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب افشاگری های دکتر ولف:

دانشمندان آمریکایی دکترمایل ولف مدعی شده که بیش از بیست وپنج سال با مجوز سطح “بالاترازفوق سری” مأموریت دولت بوده وعمدتاً روی پروژه های علمی انسان/ ای تی (موجود بیگانه) کارمی کرده. طی بمب گذاری درماشین کرایه ای شان در روز کریسمس 1984به اشتباه همسر وفرزند به دنیا نیامده اش کشته شدند. او درپاسخ به این پرسش که چقدر از کتابش واقعی است؟؟ می گوید: “شورای امنیت ملّی به چاپ کتاب ”تسخیرشدگان ملکوت“ رضایت نمی دادمگراینکه بنویسم این کتاب تخیلی است. فقط باخواندن کتاب است که کسی می تواند بفهمدکه آنچه که در این کتاب نوشته شده واقعی است یانه.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

 

 

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب ارتباط با ارواح

کتاب ارتباط با ارواح

بخشی از ارتباط با ارواح: برای انسان بسیار جالب است که بتواند با عالمی غیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *