غذاهای محلی و متنوع

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب غذاهای محلی و متنوع: دریک تعریف جامع, آشپزی یک هنر, فناوری ومهارت برای فراهم آوردن غذا, با استفاده ازگرما یا بدون آن می ‌باشد. آشپزی یا درمتون قدیمی خوالیگری, عمل آماده ‌کردن موادغذایی برای مصرف است. این اصطلاح معمولاً به معنی محدودتری به کارمی‌ رود, که اِعمال گرما به غذا برای تغییرشیمیایی طعم, بافت, ظاهر, یا خواص غذایی آن است. وقتی انسان درهزاران سال پیش آتش را کشف کرد, آشپزی ویژگی فرهنگی بسیار رایجی شد. هرکشور برای خودنوع خاصی از آشپزی را داردکه بسیارمتنوع وگوناگون است. مثلاً کشورهای آسیای میانه غذاها وطرزپختشان شبیه هم است همین‌ طورکشورهای اروپایی و آمریکایی.


نام کتاب

نام کتاب: غذاهای محلی و متنوع

نویسنده

نویسنده: مجله الکترونیکی ویستا

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 111 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 6/6 مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.vista.ir صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب آشپزی ایرانی:

ویدا لوئیم که پشتکار وانرژی او شگفتی آشنایانش رابرمی انگیزد, اخیراً کتاب تازه ای انتشارداده که این بار برای معرفی آشپزی ایرانی به انگلیسی زبانان سراسرجهان است ودراین راستا باید ازتلاش اوتقدیربسیارکرد.
ویدا لوئیم می گوید: غذاهای ایرانی بسیارسالم هستند. روغن دربسیاری از این خوراکیها به مقدارکم به کارمی رود. برخی از غذاهای ایرانی را می توان بدون گوشت درست کرد. بسیاری ازخورشهای ایرانی مملو ازسبزیجات وحتی میوه است که برای بهداشت وسلامت بدن اهمیت بسیاردارد. من می خواهم به دنیا بشناسم که غذاهای ایرانی, اگربا روغن وگوشتا کم تهیه شود, می تواند

مطالعه ی این کتاب: دانلود

 

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب حشره خواری

کتاب حشره خواری

بخش از کتاب حشره خواری: Entomophagy یعنی استفاده از حشرات به عنوان غذا توسط انسان. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *