کتاب فارسی و فارسی کرمانشاهی

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب فارسی و فارسی کرمانشاهی: بیش از 3000 سال پیش، دسته‌های بزرگی از آریایی ها، با پوستی سفید روشن و نسبتاً روشن و اندامی میانه، از سرزمین‌های میانی آسیا رو به سرزمین‌هایی که آن‌ها را هند و ایران بزرگ می‌خوانیم، کوچ می‌کنند و سه دسته‌ی بزرگ آن‌ها سه قوم پارس، پارت و ماد با زبان‌های ایرانی گروه خودشان بودند که به سوی پهنه‌ی باستانی سرزمین کنونی ایران می‌آیند.

بیشتر پارتیان در بخش‌های شمالی و شمال شرقی ایران ماندند، بیشتر مادیان خودشان را به غرب و تا حدودی شمال غرب رساندند. هرکدام زبان آریایی باستانی خودشان را که به نام گروه خودشان بود داشتند. پیش از این که عموم آن‌ها نام «ایران» را بر این سرزمین و فلات بگذارند، قوم‌هایی از جمله لولوبی، گوتی، کاسی«کاشی» و مانّایی، در این جا زندگی می‌کردند.

نام کتاب: فارسی و فارسی کرمانشاهی

نویسنده

نویسنده: امیررضا عطری کرمانشاهی

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 115 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 7/73مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب دیکشنری 9000 واژه که باید دانست:

اصطلاح‌ها در زبان انگلیسی گروه‌هایی از واژه‌ها هستند که مجموعاً دارای درک و معنایی استثنائی و ویژه می‌باشند. مفهوم اصطلاح‌ها را نمی‌توان از معناکردن تک‌تک لغات تشکیل‌ دهنده آنها حدس زد. اصطلاح‌های انگلیسی همانند اصطلاح‌های دیگر زبان‌ها کلمه‌ها، عبارت‌ها و بیان‌هایی هستند که به شکلی رایج در گفتگوهای روزمره انگلیسی‌ زبان‌ها استفاده می‌شوند. آنها اغلب استعاری بوده و به زبان، تنوع و روح می‌دهند.

مطالعه‌ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب راهنمای فارسی زبان انگلیسی

کتاب راهنمای فارسی زبان انگلیسی

بخشی از کتاب راهنمای فارسی زبان انگلیسی: کلمه‌ها به خودی خود معنی دارن اما معمولاً …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *