کتاب فرهنگ ضرب المثل های انگلیسی

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب فرهنگ ضرب المثل های انگلیسی: کتاب حاضر مجموعه 4250 ضرب المثل انگلیسی است که از منابع مختلف گردآوری و ترجمه شده‌اند. ضرب المثل ها به‎ترتیب حروف الفبای انگلیسی مرتب شده‌اند. بیش از هفتاد و پنج درصد آنها به‌صورت موزون ترجمه شده‎اند: به‎صورت نیم مصرع، تک مصرع، تک بیت، دو یا چند بیت و شعر نیمایی کوتاه. دلیل چنین کاری این بوده که با کنکاشی در ساختال ضرب المثل‌های فارسی دریافته‌ام که موسیقی کلام در آنها نقش برجسته‌ای دارد.

بسیاری از ضرب المثل‌های فارسی یک تک بیت و یا تک مصر هستند. در کتاب‎های مثور فارسی بسیاری جملات پرمعنا و فصیح و بلیغ وجود دارند که توانسته‌اند ضرب المثل شوند؛ ولی گویا ما ایرانی‌ها به ابیات و مصرع‌ها بیش‌تر مایل بوده‌ایم و در بیش‌تر مواقع آنها را به‎عنوان ضرب المثل پذیرفته و به کاربرده‌ایم.

نام کتاب

نام کتاب: فرهنگ ضرب المثل های انگلیسی

نویسنده

نویسنده: مهدی احمدیتعداد صفحات

تعداد صفحات: 471صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 12/4مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب 504 واژه ضروری انگلیسی:

کتاب 504 واژه ضروری انگلیسی یکی از کتاب‎هایی است که هر زبان آموزی با آن آشنا می‎باشد. این کتاب ۵۰۴ واژه‎ی ضرورری زبان انگلیسی را دربر می‌گیرد که زبان آموزان برای تسلط کافی بر زبان انگلیسی باید بر روی آن تسلط خوبی داشته باشند. دبیران زبان انگلیسی روش‎های مختلفی را برای یادگیری مؤثر این کتاب متذکر می‌شوند، اما می‌توان این کتاب را در قالب یک نرم افزار و با قابلیت‌های مختلف نیز یادگرفت.

مطالعه‌ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب راهنمای فارسی زبان انگلیسی

کتاب راهنمای فارسی زبان انگلیسی

بخشی از کتاب راهنمای فارسی زبان انگلیسی: کلمه‌ها به خودی خود معنی دارن اما معمولاً …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *