فروید چه میگوید؟؟

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب فروید چه میگوید؟؟: این کتاب حاصل کوششی است که آقای نصرالله باب الحوانجی برای بازنمائی فرویدیسم مبذول داشته اند. اگرهرگونه کارفکری را-صرف نظر از لزوم ونتایج اجتماعی آن با ارزش بدانیم. باید این کتاب راکه متکی برمنابع فراوان است. گرمای بداریم ونویسنده پرشور آن را بستاییم. ولی اگردرنقد اثری علمی به مصالح اجتماعی نیزناظرباشیم داوری ما به سود این کتاب نخواهدبود و این هم نباید برنویسنده یا خواننده حقیق جو گران آید.

چنان که سال ها پیش از این نوشته ام. فرویدیسیم درفرهنگ اروپا و آمریکا وقاره های دیگرتأثیروسیعی به جا گذاشته است. نه تنها روان پزکی و روان شناسی, بلکه علوم اجتماعی وفلسفه نیز از آن متأثرترشده اند؛ از آن ادبیات وهنرها و آموزش وپرورش وزندگی عملی جامعه ها نیز ازنفوذ آن مصون نمانده اند.


نام کتاب

نام کتاب: فروید چه میگوید؟؟

نویسنده

نویسنده: نصرالله باب الحوائجی

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 213 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 24/8مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: انتشارات دریا

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب چگونه باطری روحمان را شادکنیم:

بسیاری ازمحققان معتقدندکه با استفاده از شش عادت زیر, ما این قدرت را داریم که خوشحال باشیم. یک خوشحالی واقعی!! شما این قدرت را داریدکه امروز واقعاً شادباشید. این گفته ‌ی گروه بسیاری ازپژوهشگران, روانشناسان ومربیان زندگی است که رازهای شادی را آشکارمی ‌کند. آنها می ‌گویند شادی واقعی, خیلی بیشتر ازیک لبخندبر روی صورت است. درواقع روشی است که ما به دنیا نگاه می‌ کنیم. افرادشاد, روی پیروزی ‌ها ومعجزات کوچک, بیشتر ازمشکلات تمرکزمی ‌کنند وبه جای گرفتارشدن درترس ونگرانی, درهرموقعیتی احتمالات خوب را می‌ بینند.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار

کتاب جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار

بخشی از کتاب جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار: موفقیت حالت یا شرایط برآورده شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *