مشکلات جنسی جوانان

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب مشکلات جنسی جوانان: فریادهای درد آلودی که از هرسو بلند است!! می دانیم جوانی دوران «بحران» غرائز مخصوصاً «غریزه جنسی است». این غریزه اگربه صورت صحیح رهبری نگردد خردکننده ترین ضربت را برپایه خوشبختی وسعادت جوانان خواهدزد, وسرنوشت آنها را به کلی دگرگون خواهدساخت.

نیروهای خلاق آن ها, همچون غنچه های ناشکفته پرپرشده ونابودخواهدشد, و «نبوغ» و «ابتکار» آنان که ممکن است سرچشمه افتخارات فراوانی برای خودشان یا اجتماع گردد مسلماً به هدرخواهدرفت. تعداد قربانیان این راه درمیان جوانان کم نیستند وتعدادکسانی که پس از بیداری ازخواب گران خود, دردناک ترین تأسف وندامت را بر روح خود احساس می کنند نیزفراوانند. و بسیارندکسانی که با آثار شوم این عدم رهبری صحیح تا پایان عمرخویش دست به گریبان می باشند!!


نام کتاب

نام کتاب: مشکلات جنسی جوانان

نویسنده

نویسنده: آیت الله مکارم شیرازی

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 33 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 3/32مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب جهان پس از مرگ در آیین های توحیدی:

مفهوم بهشت و دوزخ که ازضوابط بنيادی آئين های توحيدی است ونقش بسيارمهمی در زندگی روزمره مسيحيان ومسلمانان دارد, به خلاف آنچه منطقاً انتظارمی توان داشت درهرکدام از اين سه آئين با دوتای ديگر متفاوت است و درک چنين تضادی در برداشت های ماوراء الطبيعه سه آئينی که خدای مشترک و بنابراين حقايق مذهبی مشترک دارند از ديرباز برای بسياری ازمفسران مذهبی دشواربوده است, زيرا که دريکی از اين آئين ها اساساً وجودبهشت ودوزخی منظورنشده است و آنچه هم که امروز در اين زمينه در آن وجود دارد بعدها و آنهم بصورتی کاملاً مبهم بدان افزوده شده است.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب مذهب طالبان

کتاب مذهب طالبان

کتاب مذهب طالبان: نزدیک به دو دهه پیش حوزه جنوب غربی افغانستان شاهد پیدایش گروهی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *