کتاب گرامر زبان ترکی قشقایی

امتیاز به این کتاب

زبان ترکی قشقایی یکی از شاخه‌های زبان ترکی است که بواسطه‌‌ی مردم قشقایی در جنوب و جنوب غرب و نواحی مرکزی ایران تکلم می‌شود. این زبان نیز مانند زبان‌های غیر فارسی، بیشتر از آنکه به شکل نوشتاری خود استفاده گردد، در محاوره‌ی افراد رایج شده است و همین امر باعث اضمحلال تدریجی ساختر و گرامر آن شده است.

بخشی از کتاب گرامر زبان ترکی قشقایی:

در این کره خاکی زبانشناسان تخمین می زنندکه بیش ازپنج هزار زبان وجود دارد ودربین این زبان ها, زبان هایی هستندکه ازنظرتعددمتکلمین و اهمیت تاریخی کنگره دارتر ازدیگرزبان ها هستند. زبان ترکی یکی از زبان های زنده و پویاست که هموارده به دلیل کثرت متکلمین در ایران وبه طورکل در جهان, از اهمیت خاصی درمعادلات سیاسی وتاریخی برخورداربوده است.

به عنوان زبان دول نیز, ترکی جایگاه ممتازی دارد. زبان شناسان معتقدند ازبین بیش ازپنج هزار زبان دنیا فقط صد وهجده تای آن, زبان دولت ها گشته است که در رأاس آنها زبان ترکی قرار دارد. حتی اگر زبان سومری را که برخی مورخان آن را از ریشه ی زبان ترکی دانسته اند را به حساب نیاوریم, قرن ها قبل ازمیلاد مسیح زبان دولت هایی چون دولت هون, ترکی بوده است.

نام کتاب

نام کتاب: گرامر زبان ترکی قشقایی

نویسنده

نویسنده: وحید معینی فر, عماد حضرتی نژاد

تعداد صفحات

تعداد صفحات: 209صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 16/9مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب گرامر برای مکالمه زبان انگلیسی(بخش سوم):

اولین گام در جهت آموزش زبان، یادگیری گرامبر میباشد. خوشبختانه کتابهای بیشماری در زمینه زبان انگلیسی و سایر زبانا در کشورما وجود دارد. نکته شایان ذکیر در مورد این جزوه اینست که مطالب از سطح بسیار ساده شروع شده و گرامر تا سطح بالایی آموزش داد میشود لذا برای افراد مبتدی بسیار مناسب بوده و افرادی که قبلاً انگلیسی را به خوبی آموزش دیده‌اند میتوانند از این مطالب به‌عنوان یک مجموعه کامل گردآوری شده جهت مرور آنچه از قبل میدانند استفاده کنند.

مطالعه‌ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب راهنمای فارسی زبان انگلیسی

کتاب راهنمای فارسی زبان انگلیسی

بخشی از کتاب راهنمای فارسی زبان انگلیسی: کلمه‌ها به خودی خود معنی دارن اما معمولاً …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *