گربه نماد خدایان یا شیاطین؟؟

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب گربه نماد خدایان یا شیاطین؟؟: گربه مؤنث در مصرباستان نمادی ازخدایان بوده, خدای طلوع خورشید, لذت, موسیقی, تولد و…, اغلب گربه ها شنگول, بازی گوش وشیطان هستند وبرای بسیاری ازمردم بویژه کودکان دوست داشتی به حساب می آیند. این موضوع بخصوص هنگامی موردتوجه انسان قرارمیگیردکه با یک گربه کم سن وسال سر وکارداشته باشد.

بنظرمیرسدکه گربه ازحدود 4000سال گذشته وارد زندگی انسان ها شده وجزو اولین حیوانات خانگی و رام شده باشدکه درخانه انسانها, کنار آتش همدم اوگشته است. از دیرباز تاکنون افسانه ها وخرافات بسیاری راجع به گربه ها نقل شده است, بطوری که در مصرباستان گربه نمادی ازخدایان بود ودرقرنهای بعد, بسیاری از گربه می ترسیدند و آنرا نمادشیطان می دانستند.


نام کتاب

نام کتاب: گربه نماد خدایان یا شیاطین؟؟

نویسنده

نویسنده: ___ ___ ___ ___

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 2 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 548کیلوبایت
لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب هاله نورانی:

ازقدیم الایام درتصاویری که ازپیامبران وقدیسین ادیان اسلام ومسیحیت تهیه می شده است همواره هاله تابانی به دورسر یا بدن آنان نقاشی کرده اند. این عقیده که ابری از انرژی یا, هاله تابانی, بدن را احاطه کرده است به قرنهاپیش بازمی گردد. تصاویرباستانی ازمردان مقدسی به دست آمده که آنها را درمحیطی نورانی نشان می دهد. این ابهام اساطیری اولین بار دربیمارستانی در لندن به وسیله Kilner کشف شد.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

 

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب ارتباط با ارواح

کتاب ارتباط با ارواح

بخشی از ارتباط با ارواح: برای انسان بسیار جالب است که بتواند با عالمی غیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *