دانلود کتاب دختری با گوشواره مروارید

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب دختری با گوشواره مروارید: وِرمِر, یان نقاش هلندی به سبب واقعگرایی بی پیرایه ومهارت دربازنمایی دقیق نورطبیعی, ازبرجسته ترین نقاشان اروپایی به شمار می آید. با این حال اهمیت کار اوبسیار دیرشناخته شد. از زندگی وِرمِر چندان اطلاع دقیقی در دست نیست. اهل دِلفت بود, گویا هیچ یک ازنقاشیهایش را نتوانست بفروشد ودرنهایت فقر ازدنیا رفت.

وِرمِر جنبه های روزمره ی واقعیت را باهوشمندی وتیزبینی به تصویرمی کشد. کوشش او برای تجسم آدمها, اشیاء ومحیط درکاملترین وجه ممکن, به مددبعضی وسایل مکانیکی وتدابیرتصویری تحقق یافت.


نام کتاب: دختری با گوشواره موروارید

نویسنده: ترسی شوالیه

مترجم: طاهره صدیقیان

تعداد: شامل دو بخش می باشد

قالب: pdf

سایز:
بخش اول: 33/08مگابایت
بخش دوم: 34/05مگابایت

لینک دانلود:
بخش اول: دانلود
بخش دوم: دانلود

منبع: www.caffeinebookly.com

بخشی از کتاب تربیت احساسات:

پدیده بسیارگویایی است که در دهه های اخیر کتاب تربیت احساسات هم درمیان خوانندگان عام وهم نزداهل ادب وناقدان هنری تا اندازه ای مادام بوواری را درسایه برده وخود به عنوان شاهکارفلوبر ویکی ازسرچشمه های بنیادی ادبیات مدرن اروپایی مطرح شده است. واقعیت این است که این کتاب در آغاز انتشارش به خاطر ویژگی هایی که امروزه درست به دلیل همان ها اثری بنیادی تلقی می شود چندان اقبالی نیافت وحتی خود فلوبر این نکته را به وضوح می دانست و اغلب به آن اشاره می کرد, و با وسواس ودقت معروفی که از اومی شناسیم, و باموشکافی وریزه کاری های بسیاری که درتدارک هرکتابی به کارمی برد می توان مطمئن بودکه درنوشتن چنین کتاب ب قول خودش «محکوم» عمدکامل داشته است و آگاهی همراه با تسلیم ورضایت هرهنرمندبزرگی که کاری نوآورانه وخلاف عادت وعرف می کند.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

دانلود کتاب وقتی نیچه گریست اثر اروین یالوم

نویسنده وقتی نیچه گریست: اروین د.یالوم، نویسنده «وقتی نیچه گریست» خالق پرفروش‌ترین کتاب‌ها ماننده «عشق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *