دانلود کتاب وقتی نیچه گریست اثر اروین یالوم

4.9/5 - (53 امتیاز)

نویسنده وقتی نیچه گریست:

اروین د.یالوم، نویسنده «وقتی نیچه گریست» خالق پرفروش‌ترین کتاب‌ها ماننده «عشق جلاد»، «مامان و معانی زندگی»، و کتاب «فلسفه شوپنهاوره»، و نیز چندین کتاب درسی کلاسیک در زمینه «روان درمانی»، از جمله آثار تاریخی است که از مدت‌ها پیش به عنوان متون استاندارد در زمینه نظریه‌های روان‌درمانی گروهی شناخته شده‌اند.

کتاب وقتی نیچه گریست به رویارویی خیالی فردریش نیچه, فیلسوف نامی و دکتر یوزف برویر می پردازد. برویر که شهرتش درعلم طب, کمتر از آوازه ی نیچه در فلسفه نیست, از اساتید زیگموند فروید محسوب می شود. این که چرا نیچه قهرمان این داستان شده و محور توصیف روان درمانی اگیزستانسیال قرارگرفته است, خود داستانی شنیدی دارد که در بخش نژ تخصصی تا رمان آموزشی از زبان نویسنده خواهیدخواند.

بخشی از کتاب وقتی نیچه گریست:

کار من آموزش این که چگونه مرگ را تاب بیاوریم یا با آن کنار بیاییم نیست. این خیانت به زندگی است. درس من به تو این است: «در زمان مناسب بمیر!!»

تا زنده‌ای، زندگی کن. وقتی کسی زندگی‌اش را به کمال می‌رساند ترسِ از مرگ از بین می‌رود. اگر کسی در زمان مناسب زندگی نکند، نمی‌تواند در زمان مناسب هم بمیرد. آیا زندگی‌ات را تماماً زیسته‌ای یا با آن زنده بوده‌ای؟؟ آیا زندگی‌ات را برگزیده‌ای؟؟ یا زندگی تو را برگزید؟؟ دوستش داشته‌ای یا از آن پشیمانی؟؟

گاهی اوقات برای یک فیلسوف فهمیده‌شدن بدتر از بد فهمیده شدن است. او سعی می‌کند مرا زیادی بشناسد. سعی می‌کند با چاپلوسی ترفندهای مرا از من بیرون بکشد.  می‌خواهد راهی که رفته‌ام را بفهمد و از آن به عنوان راه خودش استفاده کند. او هنوز نمی‌داند که «راه من» و «راه تو» وجود دارد ولی «راهی برای همه» وجود ندارد. او چیزی درمورد راه مستقیمی نمی‌پرسد، تنها چاپلوسی می‌کند و ادعا دارد که چاپلوسی‌اش چیز دیگری است. تلاش می‌کند به من بفهماند افشاگریِ درونی من برای ادامه کارمان ضروری است و کمک می‌کند که حرف بزند، یا باعث می‌شود با یکدیگر بیشتر «انسان» باشیم.

شما می‌توانید کتاب وقتی نیچه گریست اثر اروین د.یالوم را به صورت رایگان دانلود و مطالعه کنید. وقتی نیچه گریست یکی از کتاب‎های محبوب و بیشترین دانلود از کافئین بوکلی را تاکنون داشته است.

نام کتابنام کتاب: وقتی نیچه گریست

نویسندهنویسنده: اروین د. یالوم

مترجممترجم: سپیده حبیب

تعدادتعداد: شامل سه بخش می باشد

قالبقالب: pdf

سایزسایز:
بخش اول: 34/01مگابایت
بخش دوم: 35/03مگابایت
بخش سوم: 35/04مگابایت
لینک دانلودلینک دانلود:
بخش اول: دانلود
بخش دوم: دانلود
بخش سوم: دانلود
منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

اینستاگرام کافئین بوکلی

کانال تلگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب بیگانه:

«بیگانه» اثر آقای کامو تازه ازچاپ بیرون آمده بودکه توجه زیادی را به خودجلب کرد. این مطلب تکراری می شدکه در این اثر «بهترین کتابی است که از متارکه جنگ تاکنون منشترشده». درمیان آثار ادبی عصرما این داستان, خودش هم یک بیگانه است. داستان از آن سوی سرحدبرای ما آمده است, از آن سوی دریا و برای ما از آفتاب, و ازبهار خشن و بی سبزه آنجا سخن می راند.

مطلعه ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

دانلود کتاب بیگانه

دانلود کتاب بیگانه اثر آلبر کامو

بیگانه اثر آلبر کامو در میان آثار ادبی عصر ما این داستان، خودش هم یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *