کتاب صوتی مارتین ایدن

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب صوتی مارتین ایدن: مارتین ایدن یک از رمانهای جک لندن نویسنده آمریکایی است. این رمان درسال ۱۹۰۹ منتشرشد. مارتین ایدن در این کتاب نویسندهای خودآموخته‌ است که سعی دارد تا از راه نویسندگی به شهرت دست یابد و با محبوبش «روت مورس» ازدواج کند. او که ازطبقه کارگر برخاسته با مخالفت پدر روت روبرو است. مارتین ایدن سرانجام با رنج و زحمت به موفقیت دست می‌ یابد ولی به خاطر شکست درعشق روت و سرخوردگی ازجامعه بورژوازی خود را می‌ کشد.

جک لندن درپرورش شخصیت مارتین ازتجربه‌ های زندگی خود الهام گرفت امّا او را (بر خلاف خودش که سوسیالیست بود) فردگرایی مخالف سوسیالیسم توصیف می‌ کند. کتاب مارتین ایدن با استقبال نویسندگان تازه‌کار نیز روبرو شده‌ است چرا که به آنان راه مقاومت وکوشش در راه نویسنده شدن, ونویسنده موفق شدن, را می‌ آموزد.


نام کتابنام کتاب: مارتین ایدن


نویسنده

نویسنده: جک لندن


مترجم

مترجم: محمّدتقی فرامرزی


گوینده

گوینده: خسرو فرخزادی


لینک دانلود

لینک دانلود:
بخش اول: دانلود
بخش دوم: دانلود


فرمت فایل

فرمت فایل: MP3


مدت زمان پخش

مدت زمان پخش: این کتاب دارای دوبخش می باشد


حجم فایل

حجم فایل:
بخش اول: 57/06مگابایت
بخش دوم: 95/01مگابایت


منبع

منبع: ایران صدا

اینستاگرام کافئین بوکلی

کانال تلگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب صوتی تکامل فیزیک(بخش اول):

 آلبرت اینشتین فیزیکدان نظری یهودی الاصل آلمانی بود. اوبیشتر به خاطرنظریه نسبیت وبه ویژه برای هم ‌ارزی جرم و انرژی شهرت دارد. علاوه بر این, او دربسط تئوری کوانتوم ومکانیک آماری سهم عمده‌ ای داشت. اینشتین جایزه نوبل فیزیک را درسال۱۹۲۱ برای خدماتش به فیزیک نظری وبه خصوص به خاطرکشف قانون اثرفوتوالکتریک دریافت کرد. اوبه دلیل تأثیرات چشمگیرش, به عنوان یکی ازبزرگ ‌ترین فیزیک دانانی شناخته می ‌شودکه به این جهان پا گذاشته‌ اند. درفرهنگ عامه, نام «اینشتین» مترادف هوش زیاد ونابغه شده ‌است.

گوش سپردن به این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب صوتی وزارت ترس

کتاب صوتی وزارت ترس

بخشی از کتاب صوتی وزارت ترس: وزارت ترس» رمانی مشهور از «گراهام گرین»، نویسنده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *