کورهای بینا

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب کورهای بینا: کورهای بینا واقعاً وجود دارند!! افرادی هستندکه می توانند بدون داشتن بینایی و یا با چشمان بسته همانند من وشما ببینند!! در ژانویه1960, شبکه تلویزیونی NBC دریکی ازقسمتهای برنامه خود به نام “این مردم عجیب” دختری شانزده و یا هفده ساله به نام مارگارت فوس را نشان داد. این دختر ادعا می کردکه می تواند با چشمان بسته بخوبی ببیند.

مجری برنامه بروی چشمان او دوتکه پنبه بزرگ قرار داد وسپس آنها را بست. آنوقت دوشیزه فوس قسمتهایی ازچندکتاب مختلف را خواند, رنگ چندعکس را به درستی تشخیص داد ودرنهایت یک دست چکر نیز با مجری بازی کرد. البته شعبده بازان حرفه ای که برنامه این فرد را دیده بودندکه او ازحقه قدیمی فهماندن مطلب به وسیله آهنگ استفاده می کرد امّا به هرحال آن دختر به نام دختری با چشمای اشعه X معروف شد.


نام کتاب

نام کتاب: کورهای بینا

نویسنده

نویسنده: ___ ___ ___ ___

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 2 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 750کیلوبایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب چرا مردم شهر پمپی مجسمه شدند؟؟:

مردی درمعبر سوخته, مشتی سکه را در دست میفشارد. شاید دزدی بوده یا شاید این پول پس اندازیک عمر اوبحساب می آمده است, این سکه های طلا ازهرکجا بدست آمده سرنوشت اون چنین بودکه آنهارا 1500سال همچنان درمشت خودنگه دارد, تاوارا درقرن هجدم ازمیان خاکستر ومواد مذاب سردبیرون بکشند. او از اهالی شهری “پمپی” بود. 

مطالعه ی این کتاب: دانلود

 

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب ارتباط با ارواح

کتاب ارتباط با ارواح

بخشی از ارتباط با ارواح: برای انسان بسیار جالب است که بتواند با عالمی غیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *