صد ویژگی شخصیت سالم

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب صد ویژگی شخصیت سالم: انسان سالم دارای همت بلند ونیت ارجمند است. یعنی یک آدمی است که می خواهد یک کسی بشود, می خواهد به یک جایی برود و آن را بلند و بزرگ می بیند. می دانید مطالعاتی که در شیکاگو صورت گرفته درباره مراکز جرم خیز, نشان داده که درمراکز ومناطق بسیار جرم خیزی که پدر ومادر معتاد, بیمار, گرفتار, دائماً درحال رفت و آمد به زندان بودند, هنوز در وسط این لجن زارها گل هایی شکفتند و برخی از آدم ها از آن جا بیرون آمدند وکاملاً ازنظر اخلاقی و انسانی ازسلامت روانی و ازنظرتوانایی های انسانی و اجتماعی یا علمی درمراکزمعتبری درخشیدند.

وقتی که مطالعه ای درخصوص این ها شده, دیدندکه این افرادکسانی بودندکه ازکودکی همت بلندی و نیت ارجمندی داشتند ودرمقابل پریش این که کی می خواهی بشوی, چی میخوای بشوی, کجا می خواهی بروی, چه کاره می خواهی بشوی, همیشه جواب های محکم بلندی داشتند. وبه همین جهت است که درخصوص جوانان دقیقاً می دانیم, جوانانی زندگی را بردندکه می خواهند یک کسی شوند.


نام کتاب

نام کتاب: صد ویژگی شخصیت سالم

نویسنده

نویسنده: دکترهوشمند هلاکویی

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 89 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 12/7مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب پلی به سوی جاودانگی(بخش اول):

بسی خوش اقبالیم من و تو, که ماوایمان بی زمانی است. ما که از کوهساران عطرآگین اکنون سرمدی, به سوی شادمانه جست وخیز کردن در رمز و رازی چون تولد ومرگ یک روز (یا شاید بسی کم تر), سرخوشانه گذر کرده ایم.

«ریچارد دیوید باخ یک نویسنده آمریکایی است. او غالباً به عنوان نویسنده پرفروش ترین کتابش, “جاناتان مرغ دریایی”, شناخته میشود. او فرزند رولند روبرت و روت هلن شاو باخ وهمچنین از نوادگان یوهان سباستین باخ, آهنگساز بزرگ ومشهور آلمانی است. او به عنوان خلبان به خدمت نیروی هوایی در آمد و پس از آن به شغلهای مختلفی پرداخت.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار

کتاب جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار

بخشی از کتاب جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار: موفقیت حالت یا شرایط برآورده شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *