پلی به سوی جاودانگی (بخش اول)

امتیاز به این کتاب

بسی خوش اقبالیم من و تو، که ماوایمان بی زمانی است. ما که از کوهساران عطرآگین اکنون سرمدی، به سوی شادمانه جست و خیز کردن در رمز و رازی چون تولد و مرگ یک روز (یا شاید بسی کم تر)، سرخوشانه گذر کرده ایم.
«ریچارد دیوید باخ ( متولد 23 ژوئن 1936 دراّک پارک ایالت ایلینویز ) یک نویسندۀ آمریکایی است. او غالباً به عنوان نویسندۀ پرفروش ترین کتابش، “جاناتان مرغ دریایی”، شناخته میشود. او فرزند رولند روبرت و روت هلن شاو باخ و همچنین از نوادگان یوهان سباستین باخ، آهنگساز بزرگ و مشهور آلمانی است. او به عنوان خلبان به خدمت نیروی هوایی در آمد و پس از آن به شغلهای مختلفی پرداخت. اکثر کتابهای او به نوعی به پرواز مربوطند، از داستانهای ساده ای که مشخصاً در مورد پرواز با هواپیما است تا آخرین کارهایش که او در آنها از پرواز به عنوان یک فلسفه استفاده می کند. یکی از بزرگترین کتابهای او که مورد علاقۀ بسیاری از خلبانها است، “هدیۀ پرواز” می باشد.
در 1970 ” جاناتان لیوینگستن، مرغ دریایی ” که داستانی بود در مورد یک مرغ دریایی که فقط برای پرواز کردن میپرید و نه مانند همنوعانش برای به دست آوردن غذا، توسط انتشارات مک میلان در حالی به چاپ رسید که توسط بیشترناشرین رد شده بود. کتابی که تنها شامل تصاویر مرغهای دریایی در حال پرواز بود رتبۀ نخست فروش را به دست آورد.


نام کتاب: پلی به سوی جاودانگی (بخش اول)

نویسنده: ریچارد باخ

مترجم: فهیمه سارخانی

تعداد صفحات: 169صفحه

نوع فایل: pdf

حجم فایل: 8/11مگابایت

لینک دانلود: دانلود

منبع: www.caffeinebookly.com

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار

کتاب جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار

بخشی از کتاب جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار: موفقیت حالت یا شرایط برآورده شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *