عینیت یافتن ذهنیات

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب عینیت یافتن ذهنیات: اینجا در این کتاب عینیت یافتن ذهنیات شما میخوایم درمورد این موضوع عینیت یافتن ذهنیات باهم دیگه صحبت کنیم که چطورمیشه که ذهنیت ما در زندگی باعث میشه واقعیت های برابر باهمون ذهنیات دریافت کنیم.

همیشه در زندگی ما واقعیت هایی رومی بینیم که در درون اونارو به همراه خودمون داریم پس بایستی این موضع روکاملاً جدی بگیریم که در دنیای که ما داریم زندگی می کنیم واقعیت هایی وتجربیاتی که داریم برابر با اون چیزیه که در ذهنمون اون روقبول کردیم.

در قدم اول بهتره که این موضوع رو درک کنیم که داخل ذهن ما چه خبره؟؟ ذهن مابه صورت کلی ازدوقسمت تشکیل شده است که همیشه خودآگاه وناخودآگاه امّا طرف حساب ما داخل این آموزش عینیت یافتن ذهنیات شما قسمت ناخودآگاه ماست که هرچیزی رو ما در اون قراربدیم در زندگی تجربه می کنیم.


نام کتاب: عینیت یافتن ذهنیات

نویسنده: ___ ___ ___ ___

تعداد صفحات: 17 صفحه

نوع فایل: pdf

حجم فایل: 1/14مگابایت

لینک دانلود: دانلود

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب چگونه می توانید آنچه را که نداریدبه دست آورید و آنچه را که دارید حفظ کنید:

مبارزه ی حقیقی در زندگی این نیست که شما هرچه بخواهید به آن دست یابید, بلکه, اینستکه آنچه را که دارید بازهم درطلبش باشید. بسیاری ازمردم یادگرفته اندکه آنچه را که می خواهندچگونه بایدبدست آورند. ولی دیگر ازتحصیل آنت چیزلذت نمی برند. هرآنچه بدست آورندهیچ گاه کافی نیست. همواره فکرمی کنندچیزی کم دارند. ازخودشان, از روابطشان با افراد دیگروخانواده, ازسلامتشان, یا ازکارخودشان راضی نیستند. همیشه یک چیزدیگری وجود داردکه آرامش آنان را برهم می زند.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار

کتاب جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار

بخشی از کتاب جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار: موفقیت حالت یا شرایط برآورده شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *