زلزله های بزرگ جهانی و پیامدهای غیرقابل جبران آن

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب زلزله های بزرگ جهانی و پیامدهای غیرقابل جبران آن: باتوجه به پیشرفت تکنولوژی در زمینه زلزله شناسی وراهای مقابله با آن امّا تاسال2020 بشرموفق به پیش بینی زلزله نشده است. زلزله های بزرگ درس های خوبی به جامعه مهندسی زلزله در رابطه با ضعف هایی که درطراحی و اجرا سازه می باشد داده است. به خصوص در اجرای ساختمان ها که مهندسین متوجه شدن ضعف در اجرا میتواندچه آسیب های غیرقابل تصوری وغیرقابل جبرانی را برای ساختمان به جا بگذارد مانند زلزله نورتریج, زلزله مکزیک وغیره. ودرکنارمهندسین درس خوبی تمام جهانیان درجهت مقابله با آن میدهد. در این مقال سعی براستفاده وبیان این تجربیات خوبی که زلزله های بزرگ به ما داده است درجهت بهبودساخت سازه ها وبه حداقل رساندن تلفات وخسارات زلزله های احتمالی بعدی داشته ایم.


نام کتاب

نام کتاب: زلزله های بزرگ جهانی و پیامدهای غیرقابل جبران آن

نویسنده

نویسنده: سیّدمقداد یوسفی کنعانی

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 27 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 3/16 مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب عالم استیون هاوکینگ(بخش دوم):

این اثرکه به افکار هاوکینگ درباره کیهان می پردازد, در دیدی کلی نگرش وی را از جهان بیان کرده ونکات موردنظر هاوکینگ, که عبارت از سیاهچاله ها هستند را نیز به بحث می کشاند. این کتاب برای کسانی که با فیزیک کیهان آشنائی دارندکتابی مکمل محسوب شده و آقای رضا سندگل با استفاده از راهنمائی های مرحوم احمد بیرشک آن را به خوبی ترجمه نموده اند.

استیون هاوکینگ, فیزیکدان ودانشمند برجسته انگلیسی ومدیر تحقیقات مرکز کیهان‌ شناسی نظری دانشگاه کمبریج, در 8 ژانویه 1942 درشهر دانشگاهی آکسفورد, انگلستان زاده شد.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

 

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب زلزله‌ های بزرگ جهانی و پیامدهای غیرقابل جبران آن

کتاب زلزله‌ های بزرگ جهانی و پیامدهای غیرقابل جبران آن

بخشی از کتاب زلزله‌ های بزرگ جهانی و پیامدهای غیرقابل جبران آن: باتوجه به پیشرفت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *