حروف ابجد

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب حروف ابجد: صورت هشتگانه حروف جُمل که با نام اولین صورت (ابجد), معروف است. ترتیب حروف صامت یا بی‌ صدا در این نسق, همان ترتیب عبری–آرامی است و این امر, مؤید آن است که عرب, الفبای خود را از آنان و ازطریق نبطیان اقتباس کرده‌ است. حروف اَبجَد, شیوه‌ ای برای مرتب‌ سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی, مرتب شده‌ اند. گاهی این شیوه درشماره‌ گذاری مواردیاصفحات به کارمی‌ رود.


نام کتاب

نام کتاب: حروف ابجد

نویسنده

نویسنده: ___ ___ ___ ___

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 3 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 889کیلوبایت
لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب طلسم:

طلسم یا تِلِسمتکه کاغذ یا پاره فلزی است که دعانویسان وجادوگران وفالبینان درروی آن خطی وجدولی می کشند و واژه هایی می نگارند وپاره ای براین باروند که این طلسم برپایه دعایی که برروی آن خوانده شده باشد دارای اثر وتوانایی خواهدبود. این واژه ازپارسی به دیگر زبانها چون عربی (طِلَسم وجمعش طلاسم) و انگلیسی (در انگلیسیtalisman) راه یافته است.

علوم غریبه علمی میراثی از انبیا میباشد. علوم غریبه علمی نا باور ومطمئن وصحیح میباشد. علوم غریبه برای نجات انسان واصلاح زندگی آنها بوجودآمده است وباید از این علم به طرزصحیح استفاده نمودعلوم غریبه تنها برای استفاده شخصی ویا آواره کردن وسرگدان نمودن کسی بوجودنیامده است ونیزاین علم را برای هرگز برای منفعت خود ونیانیاموزید وموفق نخواهید شدمگرآنکه نیت دل خود راصااف نموده وفقط برای رضای خدا وکاربردآن برای راضی نمودن حقوق دیگران استفاده نمایید.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

 

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب ارتباط با ارواح

کتاب ارتباط با ارواح

بخشی از ارتباط با ارواح: برای انسان بسیار جالب است که بتواند با عالمی غیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *