غذاهای آماده و فوری

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب غذاهای آماده و فوری: آشپزی یک هنر, تکنولوژی ومهارت برای فراهم آوردن غذا, با استفاده از گرما یا بدون آن می‌ باشد. آشپزی یا درمتون قدیمی خوالیگری, عمل آماده‌ کردن موادغذایی برای مصرف است. این اصطلاح معمولاً به معنی محدودتری به کارمی‌ رود, که اِعمال گرما به غذا برای تغییرشیمیایی طعم, بافت, ظاهر, یاخواص غذایی آن است. وقتی انسان درهزاران سال پیش آتش را کشف کرد, آشپزی ویژگی فرهنگی بسیار رایجی شد.

غذاهای آماده وفوری به معرفی و آموزش دستورپخت غذاهای متنوعی اعم از انواع اسپاگتی, استیک معطر, اسنک دریایی, انواع املت, بادنجان سوخاری, انواع برگر, پای گوشت وسبزیجات, انواع پاستا, انواع پیتزا, انواع پیراشکی, تارت تره فرنگی وپیاز, چندنوع ماکارونی, انواع چیپس, چیزبرگر و… می‌ پردازد.


نام کتاب

نام کتاب: غذاهای آماده وفوری

نویسنده

نویسنده: ___ ___ ___ ___
تعداد صفحاتتعداد صفحات: 351صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 18/3مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب آموزش جامع آشپزی:

درتاریخ افسانه‌ ای ایران آمده‌ است که پختن غذا وخوردنی ازدوران پادشاهی ضحاک آغاز شد. پیش از آن دیوها به این هنر آشنایی داشتند و انواع آش‌ ها و اباهای خوش وخوردنی‌ های لذیذ را می‌ پختند. ازمیان نوشته‌ هایی که از زبان پهلوی در دست است در رساله دلکش خسرو کواتان و ریتک (خسرو و ریدگ) نکاتی درباره خورش‌ ها وخوردنی‌ ها وشیوه بکار بردن وچگونگی آنها در دوره ساسانی به دست می‌ آید که درتنظیم تاریخ آشپزی در ایران مآخذ معتبر است.

مطالعه این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب حشره خواری

کتاب حشره خواری

بخش از کتاب حشره خواری: Entomophagy یعنی استفاده از حشرات به عنوان غذا توسط انسان. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *