فیلم سینمایی داستان اسباب بازی1

امتیاز به این کتاب

نام فیلم: داستان اسباب بازی1
بازیگران: تام هنکس، تیم آلن، دان ریکلس، جیم وارنی، والاس شاون، جان راتزنبرگر، آنی پاتس، لاری میت کالف، اسکای مکافی
نویسنده: جان لستر
موسیقی: رندی نیومن
کارگردان: جان لستر

درباره فیلم:

داستان اسباب‌ بازی اولین انیمیشن بلند کامپیوتری شرکت پیکسار است که در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. به دنبال آن داستان اسباب‌ بازی۲ (۱۹۹۹) و داستان اسباب‌ بازی۳ (۲۰۱۰) و همچنین داستان اسباب‌ بازی۴ (۲۰۱۹) ساخته شده‌ است. این فیلم از نگاه انجمن فیلم آمریکا، یکی از ۱۰ فیلم انیمیشن برتر جهان است.فیلم سینمایی داستان اسباب بازی1داستان فیلم:
«اندی» پسربچه‌ای شش ساله است که اسباب بازی‌هایش را خیلی دوست دارد. اما دانستن این موضوع که اسباب بازی‌ها زنده می‌شوند کمی عجیب به‌ نظر می‌رسد. «وودی»، گاوچرانی قدیمی و اسباب بازی موردعلاقه اندی، رهبر تمامی اسباب بازی‌ها در اتاق اندی است. دوستان وودی یک دایناسور، خوک، سگ و سیب زمینی هستند. اندی در جشن تولدش، تکاوری فضایی به نام «باز لایت یر» هدیه می‌گیرد و این اسباب بازی جدید جای وودی را تاحدی تنگ می‌ کند.

حس حسادت وودی منجر به چشم و هم‌ چشمی می‌شود. طی بروز اتفاقاتی وودی و باز سر از خانه پسر همسایه، «سید»، در می‌آورند که از قضا این پسر عادت به شکنجه و خراب کردن اسباب بازی‌ها دارد. وودی و باز باید هرچه زودتر به خانه اندی برگردند چون تاچندروز آینده خانواده اندی قصد اسباب کشی دارد.

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

فیلم سینمایی ویل هانتینگ خوب

فیلم سینمایی ویل هانتینگ خوب

نام فیلم: ویل هانتینگ خوب بازیگران: مت دیمون، رابین ویلیامز، بن افلاک، مینی درایور، جرج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *