کتاب آخرین مصاحبه با آلیور ساکس

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب آخرین مصاحبه با آلیور ساکس: دکتر آلیور ساکس شخصیت بسیار خجالتی دارد که در متن کتاب مستتر می‌باشد؛ به‌همین خاطر است که مصاحبه‌های رسمی معدودی ار برجسته‌ترین عصب‌شناس، درمانگر و پرفروش‌ترین نویسنده در دست داریم. اندیشیدن به آثار پرکار و پیوسته نویسنده، بسیار شگفت‌آور است. ما بین سال‌های 1970 تا 2015، وی چهارده کتاب شامل کتاب بیداری‌ها نوشت که از روی این کتاب با بازی رابین ویلیامز اقتباس سینمایی صورت گرفت. کتاب مردی که زنش را با کلاه اشتباه می‌گرفت و کتاب خاطرات در مسیر جاده شش ماه پیش از فوت نویسنده در آگوست 2015 منتشر شد.

وی هم‌چنین نویسنده ثابت‌قدم هفته‌نامه نیویورکر و مجله نقد ادبی کتاب لندن مرور کتاب‌های چاپ شده بود. بیش‌تر مواقع آن‌چه باعث می‌شد آلیور ساکس دل به مصاحبه بدهد، الزام به ترویج ایده آثارش بود. بدین ترتیب، نایابی آثار جمع‌آوری شده در این کتاب، به هم‌زمانی مجموعه منتخبی که به‌ صورت صدا و تصویر به وسیله رسانه‌های جریان اصلی روی آنتن رفته‌اند.

نام کتاب

نام کتاب: آخرین مصاحبه با آلیور ساکس

نویسنده

نویسنده: آلیور ساکس

مترجممترجم: یوسف نجفی جابلو

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 85 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 6/25 مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب آناتومی دستگاه ادراری:

دستگاه ادراری، مواد دفعی را از خون پاک کرده. آنها را به همراه آب اضافی با ادرار دفع می‌کند. همچنین غلظت مایعات بدن را تنظیم و تعادل اسید باز بدن را برقرار می‌کند. این دستگان از یک جفت کلیه، مثانه، حالب (که کلیه را به مثانه وصل می‌کند) و پیشابراه (لوله‌ای که از طریق آن ادرار بدن خارج می‌شود) تشکیل می‌شود.

مطالعه‏‏‎ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب بهداشت خانواده

کتاب بهداشت خانواده

بخشی از کتاب بهداشت خانواده: خانواده اصلی‏‌ترین رکن جامعه بشری است و دوام و بقای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *