کتاب اطلاعات کاربردی در داروخانه

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب اطلاعات کاربردی در داروخانه: در طی چند دهه‌ی گذشته نقش داروساز از دارو محوری به بیمار محوری تغییر یافته است. این تغییر دربرانده‌ی مسئولیت‌هایی است مبنی بر این که در هرجا داروهایی ارائه و مصرف می‌شوند فرآورده‌هایی با کیفیت انتخاب، تدارک، نگهداری، توزیع، پخش و تجویز شوند به گونه‌ای که سلامت بیماران تأمین نمایند و به آنها زیان نرسانند. در حال حاضر ارائه‌ی خدمات دارویی شامل مراقبت بیمارمحور با همه‌ی عملکردهای شناختی مشاوره، ارائه‌ی اطلاعات دارویی، پایش دارو درمانی و همچنین جنبه‌های فنی خدمات دارویی از جمله مدیریت تأمین دارو می‌باشد.

امروزه داروسازان در نقش مراقبت‌های دارویی است که می‌توانند سهم مهم‌تر و مؤثرتری در مراقبت بیماران داشته باشند. با پیشرفت تکنولوژی و علم داروسازی، تغییرات زیادی در وظایف شغلی داروساز ایجاد شده و داروسازان دارای مهارت‌های قابل توجهی می‌باشند که بطور روزمره هم از آنها استفاده می‌شوذ. لذا با بررسی و تجزیه و تحلیل حرفه‌ی داروسازی و وظایف داروساز می‌توان جزئیات وظایف و نیازها و وابستگی‌های مربوطه را به جامعه معرفی نموده و انتظار داشت که اداره و هدایت این حرفه به نحو صحیصی صورت گیرد.

نام کتاب

نام کتاب: اطلاعات کاربردی در داروخانه

نویسنده

نویسنده: فاطمه احمدی زر، نسرین خوش نویس

تعداد صفحاتتعداد صفحات:
بخش اول: 104 صفحه
بخش دوم: 104 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل:
بخش اول: 11/4مگابایت
بخش دوم: 9/2مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود:
بخش اول: دانلود
بخش دوم: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب از بدو تولد تا سه ماهگی:

گریه میکنم چونکه یا گرسنه‌ام یا سردم یا خیسم یا میخواهم ترا ببینم. در ابتدا باید هر بار نزد من بیائی. نیز با ایجاد صداهای مکیدن ارتباط برقرار میکنم که یعنی میخواهم یا سرگم یا تغذیه شوم. هنگام سختی یا سیری ممکن است رویم را از تو دور کنم. در زندگی‌ام لااقل یکنفر باید مرتباً با محبت بمن رسیدگی کند، لیکن تمامی خانواده‌ام برایم اهمیت دارد.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب بهداشت خانواده

کتاب بهداشت خانواده

بخشی از کتاب بهداشت خانواده: خانواده اصلی‏‌ترین رکن جامعه بشری است و دوام و بقای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *