اوراد شبانه روزی

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب اوراد شبانه روزی: سپاس خدایی راست که صبح را بشکافت وشب رای برای آرامش آفرید. روزی دهنده ی بندگان است وهیچ کس از او بینیازنیست. ما فقیراوییم و او بینیاز ازماست. اوهمیشه زنده است وماخواهیم مرد؛ اوکامل است وماناقص. او را درنهان و آشکارسپاس گوییم. گواهی میدهم که اویگانه است وهیچ شریکی ندارد. یگانگی محکم و استواربرای اوست که ذخیره ی روزقیامت است. گواهی مدهم که محّمد بنده وفرستاده ی اوست؛ سید وسرورنیکان وبرگزیدگان وراستگویان است که فرمود: به سوی اعمال صالح ونیک بشتابید, پیش از این که آشوب وفتنه برپاشود.

بهرتین شتابنده به سوی خدا درحال آمدن صبح وشام, کسی است که به ذکرخدا بپردازد, کسی که خدا نور اسلام را برای اوتابانده و با دعوت اوبه سوی خود, تاریکی شرک را ازیاد و اندیشه اش پنهان کرده است.


نام کتاب

نام کتاب: اوراد شبانه روزی

نویسنده

نویسنده: ___ ___ ___ ___

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 13 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 1/73مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب احضار روح:

«لئو دنی» درکتاب «عالم پس ازمرگ» می نویسد:

«یکی ازدلائل موجه وقاطع حیات روح آدمی پس ازمرگ, احضار روح است.» امروز این علم درکلیه ممالک جهان گسترش پیداکرده ودیگر برای احدی از افراد بشرجای انجار باقی نگذاشته است وسیر علمی وتاریخی آن را دانشمندان مسلمان وغیرمسلمان درکتابهای خودبه نحومشروحی ذکرکرده اند. وما در این کتاب برای اختصاری, ازشرح آن خودداری می کنیم وتنها به پاسخ سؤالاتی که در این خصوص ازماشده است می پردازیم.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب ارتباط با ارواح

کتاب ارتباط با ارواح

بخشی از ارتباط با ارواح: برای انسان بسیار جالب است که بتواند با عالمی غیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *