شاه کلید پاورپوینت

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب شاه کلید پاورپوینت: داستان پاورپوینت به دهه‌های پیش بر میگردد زمانی که سخنران‌های بزرگ حرفه‌ای از دستگاه اسلاید استفاده می‌کردند و اسلایدهای رنگی و 35 میلیمتری خود را در دستگاه می‌گذاشتند و تصاویری را به نمایش می‌گذاشتند. و نکته اینجاست که یک مسئول فنی یا اپراتور حتماً باید در آنجا حضور می‌یافت تا سخنران با گفتن جمله اسلاید بعدی لطفاً!! اپراتور اسلاید بعدی را به نمایش بگذارد.

با رشد تکنولوژی همه چیز شکل تازه‌ای به خود گرفت و با آمدن ویدیوپروژکتور دیگر لازم نبود از مسئول فنی برای عوض کردن اسلاید کمک بگیرند و امروزه ما می‌توانیم با استفاده از یک رایانه و نرم افزاری به نام پاورپوینت که دربسته نرم افزاری آفیس قرار دارد در هر جایی با استفاده از ویدیوپروژکتور محتوای خود را ارائه کنیم.


نام کتاب

نام کتاب: شاه کلید پاورپوینت

نویسنده

نویسنده: محمّدحسین صدری

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 56 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 5/31مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

آشنایی با شبکه تاریک وب:

دارک وب یا وب تاریک به شبکه ‌ای گفته می‌ شودکه دردسترس عموم نبوده وبیشتربرای مقاصدغیرقانونی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. ردیابی فعالیت‌ های آن وشناسایی افراد در آن دشواریا غیرممکن است. در این شبکه اطلاعات جامعی نهفته شده که افرادناشناس آنها را مدیریت می‌کنند, فروشندگان مواد مخدر, هکرها, تروریست‌ ها و افرادسودجوغالباً این دسته از افراد را تشکیل می ‌دهند. دارک وب بخش کوچکی از وب پنهان است.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

 

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب آنچه یک متخصص SEO باید بداند از زبان پارتنر رسمی گوگل

کتاب آنچه یک متخصص SEO باید بداند از زبان پارتنر رسمی گوگل

بخشی از کتاب آنچه یک متخصص SEO باید بداند از زبان پارتنر رسمی گوگل: سئو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *