تغذیه سالم در طول درمان سرطان

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب تغذیه سالم در طول درمان سرطان: این کتاب به شما در راستای تغذیه سالم درطول درمان سرطان وهمچنین دوران بهبودی کمک خواهدکرد. این کتاب برای افراد مبتلا به سرطان, خانواده آنها وهمچنین تمام کسانی است که به نوعی درگیر مراقبت از این بیماران وخریدموادغذایی و آماده کردن وعده های غذایی برای آنها هستند, مفید است.

حقیقتاً آشتی بین تغذیه سالم وسرطلان میتواند سخت ومشکل آفرین باشد وهمه افراد به یک روش تحت تأثیر قرارنمیگیرند. اطلاح عادات غذایی برای خیلی ازما کار واقعاً سخت و بزرگی است و برای برخی دیگر سهل و آسان, خیلی ها هم در بین این دو دسته قرارمیگیرند. اثرات رژیم غذایی به نوع سرطان تشخیص داده شده و روش درمانی آن بستگی دارد.


نام کتاب

نام کتاب: تغذیه سالم در طول درمان سرطان

نویسنده

نویسنده: انجمن سرطان کانادا

مترجممترجم: سارا نماینده, محمّد نبی

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 64 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 4/48 مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب تاریچه و چگونکی پیدایش نان سنگک ایرانی:

در سرزمین کهن ایران, براثر تجربه ها و اعمال سلیقه ها درطول سالیان دراز تاریخ, غذاها وپختنیهای گوناگون رسم شده وبوجود آمدکه درنزد بسیاری ازکشورهای دیگر وحتی مردم سرزمین ما, این غذاها به عنوان عذاهای ملّی وسنتی معروف شده اند.

ازجمله این نوع غذاها وپختنی ها میتوان به چلوکباب, آبگوشت (دیزی) ونان سنگک اشاره کرد. دراین گزارش درصددم که تاریخچه وچگونگی پیدایش نان سنگک را برای ایرانیان عزیزساکن کانادا که امروزه ازمغازه ها وسوپرمارکت های ایرانی نان سنتی ایرانی سنگک با کیفیت وبسته بندی بهداشتی تهیه مینمایند را شرح دهم. 

مطالعه ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب حشره خواری

کتاب حشره خواری

بخش از کتاب حشره خواری: Entomophagy یعنی استفاده از حشرات به عنوان غذا توسط انسان. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *