کتاب جمعیت و تنظیم خانواده

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب جمعیت و تنظیم خانواده: واژه دموگرافی (جمعیت شناسی) در ترجمه تحت‌اللفظی آن از یونانی به‎معنای «توصیف مردم» است. جمعیت شناسی یکی از رشته‌های علوم اجتماعی است که مطالعه ساختار جمعیتی در ابعاد مختلف، توصیف و تحلیل آماری، بررسی حرکات جمعیتی، روابط متقابل ما بین پدیده‌های جمعیتی از جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و زیستی همگی در چهار چوب آن بررسی می‌گردد.

جمعیت شناسی کلیه جنبه‌های مختلف زاد و ولد، مرگ و میر، مهاجرت، ازدواج و طلاق، توزیع زیستی، جنسی و جغرافیایی جمعیت، امید به زندگی، طول عمر و نرخ رشد جمعیت را در بر می‌گیرد و با تیکه بر علوم ریاضی و آمار، اقتصاد، علوم اجتماعی، پزشکی، ژنتیک، تاریخ و جامعه شناسی، جمعیت را مورد بررسی قرار می‌دهد.

نام کتاب

نام کتاب: جمعیت و تنظیم خانواده

نویسنده

نویسنده: دکترباقرزاده

تعداد صفحاتتعداد صفحات: 48 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 6/41مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب 30 اصول برای اعتماد به نفس بالا:

خود باوری یا اعتماد به نفس یکی از شرایط روحی است که شخص در آن بخاطر تجربه‌های قبلی، به توانایی‌ها و استعدادهای خود در موفقیت انجام کارها بطور موفقیت‌آمیز اعتماد و باور دارد. خصوصیت دارا بودن اعتمادِ به خویشتن نقش حیاتی در توسعه و پیشرفت و موفقیت‌های یک فرد ایفا می‌کند. پژوهشگران دریافتند که برخلاف آنچه تصور می‌شود، اعتماد به نفس کودکان تا سن پنج سالگی به‌طور کامل شکل می‌گیرد.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب بهداشت خانواده

کتاب بهداشت خانواده

بخشی از کتاب بهداشت خانواده: خانواده اصلی‏‌ترین رکن جامعه بشری است و دوام و بقای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *