کتاب راهنمای الفبای زبان کره ای

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب راهنمای الفبای زبان کره ای: در این سری مجموعه قرار هست با روشی جدید و جذاب به این زبان بپردازیم. زبان کره ای برخلاف زبان‌های ژاپنی و چینی، یک زبان بسیار آسان و فارغ از هرگونه پیچدگی گرامری (زمان‌ها، استثناها و…) است با صرف مدت زمان کم می‌توان به‌راحتی این زبان مسلط شد.

هانگول یا همان زبان کره ای زبان رسمی دو کشور کره ی شمالی و کره ی جنوبی و همچنین بخش‌هایی از کشور چین است. دستور زبان کره ای شباهت چشمگیری با زبان ترکی/آذری دارد و آشنایی با زبان ترکی/آذری در درک این زبان کمک محسوسی می‌کند. در نخستین درس از این مجموعه، به الفبای زبان و نکته‌های مهمی که می‌بایست در تلفظ حرف‌ها رعایت کرد، پرداخته‌ایم.

نام کتاب

نام کتاب: راهنمای الفای زبان کره ای

نویسنده

نویسنده: حامد سلطانی آذرهریستعداد صفحات

تعداد صفحات: 6صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 348کیلوبایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب آموزش سریع و ساده گرامر زبان ترکی آذربایجان:

اگر چه الفبای کهن و مخصوص مردمان تورک الفبای اورخون بوده اما زبان تورکی آزربایجان جنوبی فقط با الفبای عربی نوشته شده است.
الفبای لاتین به علت سازگاری و هماهنگی بیشترش با زبان تورکی آذربایجانی، امروزه به صورت الفبای رسمی و استاندارد در جمهوری آذربایجان شمالی مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیشتر کتب و آثار نوشتاری زبان تورکی آذربایجانی، امروزه در این الفبا تولید می‌شوند و به علت سادگی آموزش این الفبا برای همگان نسبت به الفباهای دیگر کاربردی‌تر می‌باشد. زبان تورکی آذربایجانی شامل 32 حرف می‌باشد که هر حرف آن بیانگر یک صدا می‌باشد.

مطالعه‌ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب راهنمای فارسی زبان انگلیسی

کتاب راهنمای فارسی زبان انگلیسی

بخشی از کتاب راهنمای فارسی زبان انگلیسی: کلمه‌ها به خودی خود معنی دارن اما معمولاً …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *