رنگ شناسی تخصصی لباس

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب رنگ شناسی تخصصی لباس: امروزه, انسان در زندگی روزمره, صنعتی ومدرن خود, نیازبسیاری به عامل زیبایی دارد بی شک یکی ازمهم ترین عوامل ایجاد زیبایی, عنصر رنگ است که, تنوّع, لطافت و زیبایی کافی را به زندگی می بخشد. پژوهشگران, روانشناسان وهنرمندانِ بسیاری به مطالعه رنگ پرداخته اند تا کاربردهای مختلف آن را بررسی نمایند و از این پدیده عجیب و زیبا, در زمینه های مختلف هنر وعلم به نحود احسن استفاده کنند.

شایدلباس, یکی از پرمصرف ترین کالاها درجوامع امروزی باشدکه به جزپوشش بدن انسان, درجهت زیبایی نیز به کاربرده می شود. در این حال, رنگ یکی ازمهمترین عوامل درطرّاحی لباس به شمارمی رود یک طرّاح لباس, برای کاربرد رنگ درطرّاحی خودمی بایدنکات متفاوتی را درنظربگیردکه از این جمله اند: خصوصیّات روانشناختی, موقعیت جغرافیایی و اقلیمی, تاریخی ومذهبی وحتی شرایط اجتماعی-سیاسیِ رنگ.


نام کتاب

نام کتاب: رنگ شناسی تخصصی لباس

نویسنده

نویسنده: نادر موسوی فاطمی

تعداد صفحاتتعداد صفحات:
بخش اول: 124 صفحه
بخش دوم: 124 صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل:
بخش اول: 8/29مگابایت
بخش دوم: 9/22مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود:
بخش اول: دانلود
بخش دوم: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب دانش ایران در سطح بین المللی(بخش اول):

علم سنجی یکی از رایجترین روشهای ارزیابی فعالیتهای علمی می باشد. این روش در روسیه شوروی پدیدآمد ودرکشورهای اروپایی شرقی بویژه مجارستان برای اندازه گیری علوم درسطوح ملّی و بین المللی استفاده شد. اولین کسانی که واژه علم سنجی را ابداع کردند دوبروف وکارنوا بودند. آنها علم سنجی را به عنوان اندازه گیری فرآیند انفورماتیک تعریف کردند. انفورماتیک ازنظر میخائیلف عبارت است از اصول علمی که به بررسی ساختار و ویژگیهای اطلاعات علمی می پردازد وقوانین وفرآیندهای این ارتباطات را موردبحث قرارمی دهد.

مطالعه ی این کتاب: دانلود

 

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب زلزله‌ های بزرگ جهانی و پیامدهای غیرقابل جبران آن

کتاب زلزله‌ های بزرگ جهانی و پیامدهای غیرقابل جبران آن

بخشی از کتاب زلزله‌ های بزرگ جهانی و پیامدهای غیرقابل جبران آن: باتوجه به پیشرفت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *