کتاب سوزش معده به روایت تصویر

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب سوزش معده به روایت تصویر: اولین چیزی که برای پیش‌گیری از سوزش معده باید در نظر داشته باشید، مقدار غذایی است که یک وعده غذایی می‌خورید، نه نوع غذا. حجم غذایی که میل می‌کنید، خطر ابتلا به سوزش معده را به همراه خواهد داشت و این مطلب از مواردی است که بزرگتر بودن به معنی بهتر بودن نیست. نوع غذا و اینکه چقدر خوب به‌نظر می‌رسد و یا به چه اندازه آن را دوست دارید، مهم نیست، بلکه خوردن حجم زیادی از غذا در یک وعده، به احتمال زیاد سبب سوزش معده خواهد شد.

همیشه با عجله غذا می‌خورید؟؟ اگر می‌خواهید از شر سوزش معده رها شوید، غذا را به سرعت فرو ندهید. قایپدن، قورت دادن فوری غذا و قدم رو رفتن باعث می‌شود عمل گوارش به خوبی انجام نشود و به احتمال زیاد سبب ظهور نشانه‌های بیماری «بازگشت اسید از معده به مری» گردد. سوزش معده از نشانه‌های بیماری «بازگشت اسید از معده به مری» است. اگر درمورد نشانه‌های سوزش معده نگران هستید، غذای خود را به آرامی میل کنید.

نام کتاب

نام کتاب: سوزش معده به روایت تصویر

نویسنده

نویسنده: علی اصغر صفری فرد
تعداد صفحاتتعداد صفحات: 17صفحه

نوع فایل

نوع فایل: pdf

حجم فایل

حجم فایل: 1/4مگابایت

لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود

منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

صفحه اینستاگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب زبان خوراکی ها:

بادمجان یکی از صیفی‌جاتی است که در تمام فصول سال وجود دارد و بر خلاف تصوراتی که آن رابی خاصیت می‌داند سرشار از ویتامین‌ها و موادمغذی است. بادمجان خواص دارویی فراوانی دارد.

مطالعه‌ی این کتاب: دانلود

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب بهداشت خانواده

کتاب بهداشت خانواده

بخشی از کتاب بهداشت خانواده: خانواده اصلی‏‌ترین رکن جامعه بشری است و دوام و بقای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *