کتاب صوتی حجم سبز

امتیاز به این کتاب

بخشی از کتاب صوتی حجم سبز: حجم سبز نام هفتمین کتاب ازهشت کتاب سهراب سپهری است که نخستین بار درسال۱۳۴۶ توسط انتشارات روزن چاپ شده‌ است. سپهری این کتاب را به بیوک مصطفوی تقدیم کرد.

سهراب سپهری شاعر, نویسنده ونقاش اهل ایران بود. او ازمهم ‌ترین شاعران معاصر ایران است وشعرهایش به زبان ‌های بسیاری ازجمله انگلیسی, فرانسوی, اسپانیایی وایتالیایی ترجمه شده ‌اند. پدربزرگش میرزا نصرالله خان سپهری نخستین رئیس تلگراف ‌خانه کاشان بود. پدرش اسدالله ومادرش ماه جبین نام داشتند که هر دو اهل هنر وشعربودند.


نام کتاب

نام کتاب: حجم سبز


نویسنده

نویسنده: سهراب سپهری


گوینده

گوینده: خسروشکیبایی


لینک دانلود

لینک دانلود: دانلود


فرمت فایل

فرمت فایل: MP3


مدت زمان پخش

مدت زمان پخش: این فایل حاوی 8قسمت می باشد


حجم فایل

حجم فایل: 52/01مگابایت


منبع

منبع: www.caffeinebookly.com

اینستاگرام کافئین بوکلی

کانال تلگرام کافئین بوکلی

بخشی از کتاب صوتی قطار به موقع رسید:

«قطار به موقع رسید» داستان لحظه‌ هایی است که ازدست می دهیم؛ داستان ناامیدی‌ هایی است که جنگ به زندگی آدم‌ ها واردمی‌ کند. داستان عمری است که می گذرد ومی رود. نویسنده با کلمه «خیلی زود» روایتی ازناامیدی را از ابتدای داستان بازسازی می کند و از آن درونمایه می سازد؛ به گونه ای که این اثر باعبارت «خیلی زود» در دنیا شناخته شده است.

«قطار به موقع رسید» درباره سرباز جوانی است که مرخصی‌ اش تمام شده ودر راه برگشت به محل خدمتش, لهستان, درحالی که به زودی ۲۴ساله خواهد شد, ناگهان به این یقین می‌ رسد که به زودی می‌ میرد. این قطارکه صدها سربازدیگر درآن حضور دارند وبه سمت محل خدمتشان برمی‌ گردند، او رابه جایی می‌ برد که مرگ انتظارش را می‌ کشد, جایی که در آن خواهدمرد.

گوش سپردن به این کتاب: دانلود

 

 

درباره ی caffeinebookly

مطلب پیشنهادی

کتاب صوتی وزارت ترس

کتاب صوتی وزارت ترس

بخشی از کتاب صوتی وزارت ترس: وزارت ترس» رمانی مشهور از «گراهام گرین»، نویسنده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *